אומרים שכל שנה אתה לומד על עצמך משהו חדש. משהו שלא שמת לב אליו לפני, משכיל מהשנים הקודמות ומשתפר לקראת השנים הבאות. כך קרה גם לזמר הצעיר שון מנדס, שחוגג היום (שלישי) את יום הולדתו ה-25.

מילד קטן שהגיע לשטיחים האדומים במה שפעמים רבות היה נראה כתחפושות, מצא מנדס את הסטייל שלו והוא ממשיך לחקור ולהשתפר בכל הופעה פומבית. מנדס קפץ לעולם האופנה במהרה, והיה בחזית קמפיינים רבים, בהם כאלו של ארמאני וקלווין קליין (כי מי לא ירצה לראות אותו "in his Calvin's"?) ונצפה רבות מקפץ בין סטריט-סטייל לאופנה מחויטת עם טוויסט צעיר במיוחד. אבל לכל אחד יש עבר מביך, ואצל מנדס הוא מתבטא בג'קטים מעור ובגדים צמודים מדי לאורך כל הגוף.

לרגל חגיגות יום ההולדת ה-25, איגדנו את הלוקים הכי טובים של מנדס, לקצת יופי ונחת בעיניים. אז הדליקו את השיר האהוב עליכם של הזמר ביוטיוב ברקע - ותהנו מהמסע האופנתי.

קשה לטעות בחליפה

קשה לטעות עם חליפה קלאסית (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
קשה לטעות עם חליפה קלאסית (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

לטקס האוסקר 2022, מנדס לבש חליפת טוקסידו מחויטת של דולצ'ה וגבאנה. למרות שלא זכה בפרס באותו הערב, הלוק הזה בהחלט זכה בפרס מאיתנו.

גסטון שיק

גסטון שיק (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
גסטון שיק (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
 

קודם הזכרתי שלוקים רבים של הזמר הצעיר נראו כתחפושות, וכאן האתגר היה גדול. למרות ביקורות שטענו כי מנדס שם את מדיו של גסטון מ"היפה והחיה", הוא אכן אימץ את ה"גסטון שיק", ועמד בגאווה על השטיח האדום של אירוע המט גאלה ב-2022 בלוק הורס של טומי הילפיגר.

לא רק סקיני ג'ינס

שון מנדס (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
שון מנדס (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

עד כמה שאנחנו נמנעים, מנדס ללא ספק אוהב סקיני ג'ינס. עם זאת, הוא הוכיח כי הוא יכול גם אחרת: בטקס ה-VMA בשנה שעברה לבש מנדס חליפה לבנה גדולה ורפויה, והיה נראה מדהים. עצה שלנו: זרוק את הסקיני, תאמץ את הלוס.

עור או עור?

ג'ק ספארו סטייל (צילום:  REUTERS/Mario Anzuoni)
ג'ק ספארו סטייל (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

למרות שאמרתי שעדיף שסאגת בגדי העור הצמודים של מנדס לא תחזור בשנית, ב-2021 הוא הוכיח שגם עם קצת בגדי עור והרבה עור גוף אפשר לעשות הכל. אל המט גאלה הגיע הזמר הנחשק במכנסי עור ובלייזר מעור, אבל, כאמור, איפשר לגוף שלו להיות במרכז הבמה.