חודש אוגוסט הביא איתו ימים לוהטים שטרם הכרנו. הטמפרטורות המטפסות גורמים לגברברי הביצה להיות יצירתיים וטרנדיים כאחד. לאירועים והשקות הם יגיעו מדוגמים אבל ידאגו לשדר רעננות ולהקפיץ הופעה עם עדכוני גרסה. 

עומר דרור (צילום: רפי דלויה)
עומר דרור (צילום: רפי דלויה)

ב-FACTORY54 לא ויתרו גם הפעם על חנות פופ אפ שמציעה פריטים של מותגי על בהנחות גדולות. לאירוע ההשקה של החנות שנמצאת בנמל יפו התקבצו לא מעט מפורסמים שהקפידו על לוק קז'ואלי אך כזה שמשדר וייב קיצי.  נראה כאילו המשתתפים נוטפי הטסטוסטרון תיאמו גרסאות והגיעו בלוק דומה או שפשוט ניתן להבין שכולם זרמו על הטרנד המאוורר.

אורי פרר (צילום: רפי דלויה)
אורי פרר (צילום: רפי דלויה)

עומר דרור, אורי פפר, ניב ניסים ועומר פרלמן הגיעו בלוק כללי הכולל חולצה מכופתרת לבנה בגזרה משוחררת עם טוויסט מקפיץ- מפתח צוואר או יהיה מי שיגיד מחשוף נדיב. את החולצות מקפידים לכפתר רק עד חצי הדרך ולחשוף שרירי חזה שעליהם עבדו לא מעט במכון.

ניב ניסים  (צילום: רפי דלויה)
ניב ניסים (צילום: רפי דלויה)

יש מי שמקפיד לשדך מכנסיים ארוכים בגזרה ישרה. אחרים בוחרים בברמודה שהופכת את כל הלוק לבועט, צעיר וקז'ואלי יותר. בעוד פפר, דרור ופרלמן הלכו על גוונים בהירים, ניב ניסים הקפיד על טוטאל לוק שחור שהיה קלאסי ושונה. אין ספק שמדובר בלוק מאתגר, כזה שדורש נתוני פתיחה מרשימים. יחד עם זאת, גם כפתור אחד תפוח ומשוחרר יעשה את העבודה.