יצא לכם כבר לראות את "ברבי"? לא את הבובה, הסרט! אם לא, מהרו לבקר בקולנוע ולו רק בכדי לבחון האם ההייפ הוורוד שתוקף אותנו לאחרונה אכן מוצדק. לצד ביקורות אינספור על שובר הקופות המסעיר של 2023, דעו שקורה משהו מדהים ואירוני לא פחות, שכן אותה שחקנית ראשית בסרט ברבי, הלוא היא מרגו רובי, שאפה בעצמה רוב חייה לתקן לשפץ וכנראה לעשות כל מה שנדרש בעבור "לוק של ברבי" -  והנה, עם השנים הפכה לברבי אמיתית.

רובי (33), שחקנית אוסטרלית ומועמדת לשני פרסי אוסקר בחייה, פרצה אל המסך בסדרה "שכנים שכנים" אי שם בשנות ה-90, אך המפץ הגדול והנחשב שלה היה בסרטים "הזאב מוול סטריט" ו"הארלי קווין". השינויים על פניה ניכרים יותר בעיניי עיניים מקצועיות, כי אם לומר את האמת, לא כולנו יכולים לנחש שהאף שלה עבר יותר משלושה הליכים אסתטיים.

בקשנו מד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, שיבחן את השינויים (הלא מעטים מסתבר) שעברה מרגו רובי לאורך השנים ויצאנו מופתעים.  

החיוך: אין ספק שהחיוך שלה יפה ומרשים ובמבט מקצועי עליו לאורך השנים, ניתן לראות כי מבנה הלסת שלה תמיד היה מושלם. לחייה התפוחות מעידות שלא חסרה בהן חיוניות ומראה בריא. שיניה אכן טבעיות, אך הולבנו עם השנים באופן תדיר. 

עיניים: יש לה עיניים ארוכות ואופקיות - הן גם גדולות - וזה מה שמבליט את היופי שלה. בכלל נדמה כי המראה שלה נולד עבור המצלמה והבמה. טיפולי בוטוקס שוטפים בהחלט נעשו כאן. בעיקר באזור צדי העיניים, שכן זנב הגבה רפוי ונטול קמטוטים וסיומת העין מאוד חלקה. 
בנוסף, אם נתעמק בשינוי במראה השליש העליון של הפנים שלה, נאמר בשנים שבין 2009 לבין 2011 – ניתן יהיה לראות בשינוי די משמעותי של עפעפיים מורמים מתוחים יותר ושבעיקר פותחים יותר את העיניים שלה ואת הגבות קצת.
ההשערה המדויקת כאן היא ניתוח הרמת עפעפיים, אך לא רק – מדובר בהליך נדיר יותר שאינו מתבצע הרבה והוא שינוי תצורת העין מעיניים עגולות לעיניים שקדיות וקטנות יותר באמצעות חתך זעיר במסגרת התחתונה של העפעף ותפירתו מחדש. עבור מרגו ובכלל עבור מטופלים עם עיניים גדולות מאוד, שינוי הצורה הזה מקטין ומחדד קלות את המראה שלהם ומעניק להם סקסיות במבט.  

מרגו רובי, חיננית (צילום: רויטרס)
מרגו רובי, חיננית (צילום: רויטרס)

שקעי עיניים: בוודאי טיפלה ורואים זאת בקלות בהשוואה לעבר. בגדול, שינוי במראה הכללי של הפנים יקרה לרוב בגלל ירידה במשקל או עם הגיל. עם העלייה בגיל - לצד אובדן נפחים - המבנה הופך גולגולתי וזו הסיבה השכיחה ביותר שגורמת להצללה כהה תחת העיניים ומראה אפרפר. דעו כי אם מדובר בכהות כלשהי, טיפול בשקעים לא בטוח יעזור. כדאי ללכת על טיפול שכזה, שמחזיק בדרך כלל שנה עד שנתיים - רק במקרה שמשלב גם אובדן נפח.

אף: ניכר כי ישנו שינוי משמעותי בין 2009 לבין 2011 גם בגשר האף. לפתע הוא צר יותר ואפילו הקצה של האף קטן יותר מבעבר. לדברי ד"ר רווה מדובר פה בניתוח אף שנועד לחדד את הקונטור שלו. ניתן לשים לב שגודלם וצורתם של הנחיריים לא שונה, כך שהשינוי ממש עדין וטבעי יחסית לניתוחי אף. בשנת 2015 ככל הנראה האף שלה חווה שינוי אסתטי נוסף, כיוון שעל פי השוואת תמונות בין השנים האלו ניתן לראות שהוא הפך צר יותר וגשר האף בולט וחד יותר. מה גם שהקצה שלו חודד וצורת הנחיריים הפכו אובליים בהתאם. זה הליך די מוכר בהוליווד, שמעניקים מראה סולד ומחודד לאף. 

מרגו רובי (צילום: רויטרס)
מרגו רובי (צילום: רויטרס)

לחיים: על אף חיוניותם הטבעיות בשל גילה הצעיר, והמראה הפלאפי והתפוח, ישנן תמונות המראות שינוי משמעותי הנובע מהליך מוכר מאוד בהוליווד אך גם כאן בישראל, והוא ניתוח להסרת שומן מכיס הלחי - הליך שאנו מכירים בעיקר בזכות משפחת קרדשיאן היקרה, אבל בכלל הוא הפך נפוץ יותר ויותר בקרב נשות הוליווד ובכלל בקרב משפיעניות. נשים שהבינו שניתן לקבל מראה מחודד - כמעט כמו פליטר - רק במציאות. הליך שכזה נקרא מראה גולגלתי וזאת בשל הצמדות העור לעצמות הפנים, שם נעשה קונטור בולט של קווי לסת מאוד חדים. זה קורה כאשר אין שומן בין העור לעצם. אך חשוב לומר על הליכים מהסוג הזה שהם הולכים ומחמירים עם השנים אם זה לא מתוחזק על ידי מומחה.
חשוב לומר, שההליך הזה עם הזמן יכול גם לגרום למראה מבוגר יותר מהרגיל, בשל קמטוטי חיוך שלא לומר חריצים די נראים לעין.

שפתיים: שפתה העליונה בוודאות מוזרקת בחומרי מילוי למילוי ופיסול השפה העליונה על מנת להקנות לה מראה שווה לזו התחתונה.