מותג הספורט והאופנה הבינלאומי המוביל Saucony  משיק את קולקציית הילדים והנוער לקראת שנת הלימודים החדשה. הקולקציה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי אופנתיות וטרנדיות.  הקולקציה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי אופנתיות וטרנדיות.

דגמי הילדים של סאקוני תוכננו במיוחד עבור כף הרגל של בני הדור הצעיר ע"י חטיבת הילדים STRIDE RITE המתמחה יותר מ- 100 שנים בייצור נעליים לילדים. בנעליים תמצאו את הגמישות הנדרשת בסוליה ובגפה וכן איזור קופסת תא האצבעות רחב במיוחד וזאת למניעת לחצים וזעזועים בעקב ובכריות כף הרגל. סאקוני היא אחת החברות הבודדות בעולם המשלבת טכנולוגיות לבלימה ושיכוך בדגמי הילדים שלה.

הקולקציה משלבת  באופן מושלם בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל . חלק מהדגמים מגיעים עם סגירת סקוצ'ים הסגירה האולטימטיבית ששומרת את הרגל במקום במהלך זמני הפעילות ומשחקים. כמו כן ישנה בטנה המיועדת להפחית ריחות לא נעימים ברגליים.

סאקוניי (צילום: יחצ)
סאקוניי (צילום: יחצ)

רוב הדגמים עשויים מחומרים טבעוניים המעניקים נוחות מרבית, תמיכה וגמישות, חלק מהדגמים אף מיועדים לכביסה במכונה (יש לראות את הסימון על גבי הקופסא). צבעוניות הקולקציה: שחור, כחול , תכלת, שחור, כסוף, ורוד ונעליים צבעוניות במיוחד לילדים הקטנים. בין הדגמים המובילים בקולקציה ניתן לראות:

קינווארה: נעלי הקינווארה של הילדים היא נעל קלה ואוורירית אשר תעזור להם להתחיל בריצה והליכה. הנעל שואבת השראה מנעלי המבוגרים. הנעל גמישה ונושמת ותעזור לילדים שלכם לעוף בנוחות על מצע קצף זיכרון עם סקוץ' סגירה ופתיחה. קוואקשן: מעלי הקוואשן של הילדים עם חלק עליון מרשת אשר הופכים את נעלי הספורט האלה לעמידות ואווריריות. לדגמי הילדים ותינוקות יש סגירה עם סקוצ'ים ודגמי הנוער עם קשירת שרוכים. הסגירה האולטימטיבית שלו שומרת את הרגל במקום במהלך זמני הפעילות ומשחקים. הביטנה עשויה מחומרים מפחיתי ריחות לא נעימים ברגלים.

רייד 10:לא משנה לאיזה הרפתקה תלכו, ההליכה והעמידה עם נעלי רייד 10 לילדים שתוכנן במיוחד לרגליים קטנות. סוליית ביניים עם תחושה קרובה לקרקע, בטנה נגד סירחון ברגליים וגפה עליונה העשויה מרשת ועור לעמידות ואווריריות כף הרגל. הנעליים שומרות על תנועת הרגליים האקטיביות. ווינד: עשינו שינויים בנעל הספורט הפופולרית דגם WIND עם גפה משולבת של עור ורשת המספקת את מיטב העמידות. אפשר לכבס את הנעליים במכונת כביסה לצורך רענון קל. הבטנה כוללת נגד סירחון רגליים ושומרת על רעננות הרגליים. סוליית הביניים עשויה EVA מפנקת ואוורירית משפרת את הנוחות וסגירת תחרה מסורתית מבטיחה התאמה בטוחה.


ניתן להשיג בחנויות Saucony  בפריסה ארצית ובאתר האונליין.