איך שלא מסתכלים על זה חיבורים מסקרנים תמיד היו הלחם והחמאה של עולם האופנה, או שלא כדאי להזכיר פחמימות כשמדברים על עולם האופנה. שיתופי פעולה תמיד זוכים לרעש תקשורתי ונוכחות שיא ברשתות החברתיות בעידודם של משפיענים וכוכבות אינסטגרם.

הפעם מפתיע אותנו בית האופנה טומי הילפיגר עם שידוך שיהיה מי שיגיד שהוא מתבקש.  בסיבוב הנוכחי חובר המעצב האמריקאי ל- Supervsn Studios, מותג אופנת הרחוב הרותח מלוס אנג'לס ויחד הם משיקים קולקציית קפסולה. כאילו שלא מספיק קשה לנו עם העובדה שמדובר במהדורה מוגבלת, כאן בארץ תוכלו להשיג את הקולקציה רק בחנות אחת.

Tommy Hilfiger X Supervsn  (צילום: יח''צ)
Tommy Hilfiger X Supervsn (צילום: יח''צ)

הקולקציה של שני תותחי האופנה האמריקאים היא לדבריהם "מחווה לאנשים הצבעוניים היוצרים את אמריקה" והפריטים בה עוצבו בהשראת המרקם הרב-תרבותי ומארג הקהילות המגוונות המרכיבות את ארצות הברית. הקונספט משקף חזון מלא תקווה עבור ארצות הברית וקריאה לאנשי קריאייטיב לעצב את העולם שהם רוצים לראות. תחת אג'נדה לקידום יוצרים אמריקאים צעירים, חוגג שיתוף הפעולה את הרוח היצירתית של הדור הבא.

קולקציית הקפסולה כוללת תשעה דגמי יוניסקס במראה אוברסייז, ביניהם טי-שירטס, סווטשירטים ומכנסי גלישה, המציגים את לוס אנג'לס שטופת השמש כפי שהיא מצטיירת כיום. מניפת הצבעים מורכבת מגוונים דהויים של חום, ירוק, כתום, בז׳, צהוב ולבן שזוכים לטיפול מסור ואסתטי מבית היוצר של שני המותגים

Tommy Hilfiger X Supervsn  (צילום: יח''צ)
Tommy Hilfiger X Supervsn (צילום: יח''צ)

מכיוון שמדובר בשני ענקים אמריקאיים אי אפשר לברוח מהסמלים המזוהים. בהופעת אורח מככבים דגל ארצות הברית, הדפסים גיאומטריים והדפסי טאי דאי ברוח הלוקיישן הלוהט. הקולקציה מיועדת לגברים ולנשים, ותימכר בלעדית ב- FIVE POINT FOUR. זו הפעם הראשונה בה בית האופנה טומי הילפיגר מגיע לחנות הקונספט במתחם שרונה. ההשקה החגיגית היא חלק מסדרת קפסולות נוספות שיגיעו בקרוב. יש למה לצפות.

טווח מחירים: 339-949 שקלים
להשיג בלעדית ב-FIVE POINT FOUR - דוד אלעזר 27, מתחם שרונה תל אביב