בעוד שרונה לי שמעון ריסקה אותנו בלוק חצי הגמר של ״רוקדים עם כוכבים״ שלבשה אמש על הלוק של אנה ארונוב שלרוב בסך הכל אנחנו דיי מרוצים ממנה חשבנו משהו אחר לגמרי. 

אמש בתוכנית רוקדים עם כוכבים, אנה ארונוב, שופטת התוכנית הופיעה על המסך בשידור החי בשמלה של בית האופנה משכית, באחד הלוקים שללא ספק הצליחו לסקרן אותנו, אבל הפעם, לצערנו לא על הצד החיובי של המילה.

לוק של חצי גמר? לא נראה לנו (צילום: גל בומנדיל)
לוק של חצי גמר? לא נראה לנו (צילום: גל בומנדיל)

לא ברור אם זאת הכוונה, אבל בשניה הראשונה שהחל השידור אתמול הפוקוס היה על אנה, לפחות אצלנו בסלון, וכמו שכבר כתבנו, הפעם- לא מהסיבות הטובות, עלו לנו כל כך הרבה קונוטציות לא חיוביות בנוגע לשמלה שלבשה- החל מעורב שחור ועד לתהיות שאולי סטטיק- בן הזוג של השופטת לצידה, שידוע בתור מי שתמיד אוהב ללבוש דברים מוגזמים ולא פרופורציונליים סייע לה לבחור את הבגד? 

מצטערים, זה לא את זה אנחנו (צילום: גל בומנדיל)
מצטערים, זה לא את זה אנחנו (צילום: גל בומנדיל)

השמלה של משכית בעיצובה של שרון טל, עשויה בד שיפון שחור בשתי שכבות ומסתיימת בוולאן דרמטי. השמלה הופיעה על המסלול של בית האופנה בתצוגה האחרונה והותאמה לה יחד עם תומר אלמוזנינו הסטייליסט של אנה. התכשיט יד של אנה, עוצב ביחד עם הסטייליסט תומר אלמוזנינו במטרה לדבריהם ״להוסיף דרמה לשמלה״. התכשיט עשוי מנוצות שמחוברות לחוט ברזל שנצבע בשחור וחובר לכפפה שאנה לובשת.

|