סוף העונה כבר כאן, לפחות מבחינת חנויות האופנה, וזה הזמן המושלם להתחדש בסנדלים בהנחות של עד 70% ולהרהר בטרנדים ובסגנונות שעיטרו את כפות רגלינו במהלך השנה. 

סנדלים (צילום: יח''צ)
סנדלים (צילום: יח''צ)

סנדלים הם חלק חיוני מכל ארון קיץ, בעיקר למי שחי במדינה חמה כמו ישראל. הסנדלים - גם אם הם שטוחים וגם אם הם משלבים עקבים בגבהים שונים - מספקים נוחות, סטייל ותחושת חופש בחודשים החמים. גם הפשוטים שבהם נראים מעולה על הרגליים ויוצרים מראה נשי ומעודן של כף הרגל.

סנדלים (צילום: יח''צ)
סנדלים (צילום: יח''צ)

אומנם זה נראה עוד רחוק, אך עוד מעט הסנדלים יפנו את מקומם לטובת קולקציות הסתיו־חורף. לכן עכשיו זה זמן מצוין למצוא עיצובים ייחודיים, שאולי התעלמנו מהם מוקדם יותר העונה או פנטזנו עליהם, אך הם היו בלתי מושגים עבורנו בשל שיקולי תקציב. 

סנדלים (צילום: יח''צ)
סנדלים (צילום: יח''צ)

מאחר שגם בסוף עונה צריך לדעת לקנות נכון, אספנו כמה עצות עבורכן. אנחנו מעדיפות לרוב לוותר על הטרנדים שסביר להניח שלא ילוו אותנו בקיץ הבא, ובמקום זה כדאי ללכת על עיצובים קלאסיים ונצחיים. אפשר להגיד כמעט בוודאות שסנדלים בעלי רצועות דקות יהיו רלוונטיים גם בשנים הבאות, בעיקר כאלו שמתאימים לשמלות ערב. גם סנדלי גלדיאטור עם רצועות וסנדלים בגוני פסטל מלווים אותנו כבר כמה עונות וככל הנראה גם בקיץ הבא תוכלו לנעול אותם.

סנדלים (צילום: יח''צ)
סנדלים (צילום: יח''צ)

מבחינת צבעוניות, ברכישות של סוף עונה כדאי ללכת על בטוח ולבחור סנדלים בשחור או בלבן. שימו לב שאתן בוחרות בסנדלים שיאפשרו לכן לעבור איתם בקלות מיום ללילה ולהשלים מגוון תלבושות. אופציה נוספת היא לבחור סנדלים שיתאימו לעונת הסתיו, למשל כאלו בעלי סגירה באצבעות או שמאפשרים כיסוי רב יותר של כף הרגל או כאלו שמתהדרים בצבעי הסתיו.