הכוכבת קיילי ג'נר לא פעם מפתיעה אותנו עם קמפיינים חדשים והזדמנויות מפתיעות בקריירה, אך לזה לא ציפינו: הכוכבת, ועוד "שיבוט" נוסף שלה - אם אחת לא הספיקה, צולמו מלוכלכות בקמפיין FW23 Denim של Acne Studios. על פני שלל התמונות, שצולמו על ידי קרלין ג'ייקובס, הכוכבת עשתה פוזות למצלמה כשגופה מלוכלך בבוץ ושיערה רטוב, והציגה את קולקציית הג'ינס החדשה של המותג השוודי לסתיו/חורף 2023.

פריטי הג'ינס הם ללא ספק הבסיס של Acne Studios. המנהל האומנותי של הלייבל, ג'וני ג'והנסון, כינה את הג'ינס כ"חומר חשוב עד אין קץ ש[הוא] אוהב להמציא מחדש בכל עונה". ובשביל ההמצאה מחדש של העונה הזו, ג'והנסון נשען אל הפשטות והיופי שבבלאי. בקמפיין החדש נראית גם גזרה חדשה של ז'קט, הז'קט האולטרה-אוברסייז "2023", ששולב עם הג'ינס הנצחי "2021" בגזרה הרחבה. ג'נר מעוטרת גם באקססוריז החדשים של הקולקציה, ומציגה בגאווה את תיק ה-Multi-Pocket החדש ומשקפיים תואמים לעונה.

View this post on Instagram

A post shared by Acne Studios (@acnestudios)

המטרה של ג'ייקובס עם כיוון הקמפיין הייתה לנצל את הביטחון והאהבה העצמית של ג'נר, ובכך להציג את הרעיון של שתי קיילי. "הקמפיין ביקש להציג את קיילי כאישה השולטת, בעלת אהבה לעצמה, ולא מפחדת לאמץ את רצונותיה. כיוונתי לחגוג את האינדיבידואליות שלה על ידי הכפלתה. היא אוהבת את עצמה ולא מפחדת להראות את זה", היא הסבירה בהצהרה. גם ג'נר שיתפה ואמרה: "הקמפיין הזה הוא אחד האהובים עליי. אהבתי לעבוד עם קרלין ואני אוהבת את הפשטות של התמונות, יש להן כוח בישירות שלהן".

וכמו שג'נר הפתיעה אותנו, גם מסביב לעולם התרשמו מעריצים רבים. "קריס ג'נר - שלחת את הבת הלא נכונה לדגמן", כתב אחד המעריצים והשווה את קיילי לאחותה, הדוגמנית קנדל ג'נר. "הקמפיין הכי טוב שהיה לאקנה סטודיוס", טען אחר. מנגד, עלו ביקורות רבות על הצילומים של קיילי משוחה בבוץ, כשבין היתר, נטען כי הצילומים היו יכולים להיות טובים יותר אם היו נעשים בסביבה אמיתית עם בוץ, ולא בתוך סטודיו בעל רקע לבן.

רוצים את הבגדים שעל קיילי - בלי הבוץ? כל קולקציית FW23 של Acne Studios זמינה לקנייה בחנות האינטרנט של Acne Studios וכן בחנויות ברחבי העולם.