מותג נעלי הספורט HOKA מרחיב את הפעילות שלו בארץ ומשיק קולקציה באווירת טרנד הסטריט פאשן הפונה לנשים וגברים כאחד. המותג, שהוקם לפני כ-15 שנים באלפים הצרפתים, מתמחי בנעליים המתאימות לריצת שטח. אך כמו מותגי ספורט אחרים, ב"הוקה" הבינו שאי אפשר להתעלם מעולם האופנה, וכעם הם משיקים את קטגוריית הלייף סטייל מתוך ניסיון לפנות  לקהלים חדשים.

פולינה גוז׳נובסקי (צילום: רומי קופיט)
פולינה גוז׳נובסקי (צילום: רומי קופיט)

את המהלך בארץ הם עשו בתצוגת אופנה של הבוטיק הישראלי En Culture, שבה הוצגה לראשונה קולקציית הלייף סטייל של HOKA. בתצוגה הוצגו שישה דגמים אופנתיים חדשים של המותג, לצד דגמים אייקוניים. התצוגה יצרה שילוב בין ספורטיביות וסטייל, לצד מותגי המעצבים Staffonly, Sankuanz, Ajobyajo ואחרים.

ג׳רי פיליפס (צילום: רומי קופיט)
ג׳רי פיליפס (צילום: רומי קופיט)

אם נדבר רגע במונחים של אופנה, הדגמים החדשים שמשיק המותג HOKA מבוססים על סדרת ה-CLIFTON, וסדרת ה-BONDI האייקוניות, שמשלבים בין קז'ואליות לאלגנטיות. לדוגמה נעלי האופנה CLIFTON L EMBROIDERY, שעוצבו בהשראת דגם ה-CLIFTON L נוספו דפוס רקמה צבעוני; לדגם BONDI L נוספו גיאומטריית Meta-Rocker בסוליה לתנועה מהירה וזורמת. גם נעלי THOUGHTFUL CREATION מקפידות על מראה אופנתי יומיומי עם מראה צר ועדכני.

טווח מחירים: 799.90-899.80 שקלים.