אם יש דבר שהתרגלנו לראות על המסך, זה את רותם סלע. זה אפילו לא משנה אם היא מנחה ריאלטי כזה או אחר או מפרסמת בנק. עם זאת נראה שהקיץ היא לקחה קצת פסק זמן מאור הזרקורים, או לפחות ככה חשבנו. 

רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)
רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)

מסתבר שבזמן שאנחנו הזענו את עצמנו לדעת באוגוסט הלוהט, סלע עבדה על כמה פרויקטים. אתמול (שני) היא אפילו שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות מהסט של "הכוכב הבא" ונראתה לוהטת כתמיד.

רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)
רותם סלע (צילום: אלין זידקוב)

האמת, עם לוק כמו של רותם סלע זה לא שצריך להתאמץ הרבה, אבל הנה היא מוכיחה לנו שאת הכי יפה כשנוח לך. בתמונות ניתן לראות את רותם בטוטאל לוק של איזבל מארה ל-Factory54, שכולל מכנסיים כסופים, טי שירט שחורה וסנדלים כסופים עם עקבים גבוהים. אם אתם עוקבים אדוקים אחרי עולם האופנה, אתם בוודאי כבר יודעים שכסוף זה אחד הטרנדים החזקים של העונה, כך שהבחירה של רותם כלל לא מפתיעה. בכל מקרה יש פה סיפור שלם בכל הלוק, כי גם המכנסיים הכסופים זכו לתיפורים שחורים שהתכתבו עם החולצה. לכאורה טוטאל-לוק לא מתאמץ, אך סופר שיקי שיצרה הסטייליסטית אלין זידקוב. 

מבחינת הפנים, רותם הלכה על מראה איפור מעודן ונקי (נוגה תמיר) ונשארה עם שיער פזור (שעיצב יניב זאדה), ממנו הציצו זוג עגילים של קסוטו.