רק לפני שבועיים התבשרנו על אירוסיה לכדורגלן מתיאס נורמן וכבר הדוגמנית עדן פינס מוצאת את הזמן כדי לפגוש את הגבר הכי שווה על הפלנטה. פינס נפגשה ביום חמישי האחרון עם הכדורגלן האגדי דיוויד בקהאם באיביזה, במסגרת אירוע להשקת קולקציית המשקפיים DB Eyewear החדשה של בקהאם. 

האירוע התקיים בוילה יוקרתית הצופה לים, בה גם בוצעו צילומי הדגמים החדשים של קולקציית 2024 של מותג המשקפיים. אם אתם כבר סקרנים לראות את הקולקציה, תצננו התלהבות כי הקולקציה המדוברת תנחת בארץ רק לקראת פברואר בסניפי ERROCA BY SUPER-PHARM.

 דיוויד בקהאם עם עדן פינס (צילום: יח''צ)
דיוויד בקהאם עם עדן פינס (צילום: יח''צ)

במהלך האירוע דיוויד הרים כוסית ואמר: "אני חושב שההצלחה של המותג היא לא רק בגלל השם שלי, אלא בגלל האיכות של המוצר. הכוח של השם שלי מספיק אמנם לטווח הקצר ולייצר את הסקרנות והעניין, אבל האיכות היא זו שמשאירה את החותם לטווח הארוך, וזה מה שחשוב. אני חושב שאחת הסיבות שבעקבותיו המותג מצליח היא האותנטיות שלי, אני מרכיב את משקפי המותג בכל יום, ועכשיו לצערי אני גם מבוגר יותר ומשתמש לעיתים תכופות יותר במשקפי הראייה של המותג״. 

עוד הוא הוסיף: ״הבן האמצעי שלי רומיאו ביקש ממני לייצר משקפי Wrap arounds, הדגם שהולך בקרב הצעירים, אמרתי לו שאני לא צעיר כבר, אבל בכל זאת אלך על זה, ומי היה מאמין שבסופו של דבר גם אני מאוד אתאהב בדגם הזה".

פינס שנשלחה מטעם ERROCA BY SUPER-PHARM לאירוע, חיזקה מאוד את הקשר שלה עם עולם הכדורגל ובשיחה עם דיוויד אמרה: "אני שמחה ומתרגשת לקחת חלק בהשקת הקולקציה המיוחדת הזו. 

‎התחברתי מאוד לקונספט היוניסקס של המותג, מזה שנים שאני מתחברת מאוד לסגנון האופנתי של דיוויד וויקטוריה ביחוד משנות ה-2000. ובמקביל הודיתי לו על האהבה והתמיכה בישראל"