הזמרת טלי כרקוקלי, שפרצה לחיינו יחד עם אחותה לירון בריאלטי ׳אקס פקטור׳ איי שם בשנת 2013, התחתנה אמש עם בן זוגה ב-11 השנים האחרונות בן שפירא.

לחתונה שהתקיימה בגן האירועים ״הנחלה״, לבשה טלי שתי שמלות של בית האופנה מרגוט בעיצוב שירן מרגוט ואלה קליסקי. ‎

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בן שפירא וטלי כרקוקלי  (צילום: שי בוזגלו - your story)
בן שפירא וטלי כרקוקלי (צילום: שי בוזגלו - your story)

שמלת הכלה שלבשה טלי לחופה הייתה קלאסית ואצילית מבד שנהבי, משולב משי מבריק. המראה הנקי מטובל פה היטב בשיק סקסי וייצר מעיין קסם ושילוב מנצח. בגזרת מותן מחמיאה, שסע ושובל צעדה טלי לחופה. אהבנו ממש.

טלי כרקוקלי בשמלה של בית האופנה מרגוט  (צילום: שי בוזגלו - your story)
טלי כרקוקלי בשמלה של בית האופנה מרגוט (צילום: שי בוזגלו - your story)

בגזרת האקססוריז טלי ענדה שרשראות ועגילים של קוקנאט לאב, מותג התכשיטים של אתי קובו.

בשמלה השנייה וכמחווה לאמנות ולגזרות רטרו, יצרו המעצבות לבית האופנה מרגוט שמלת מיני קצרה מהנורמה, כאשר מתחתיה בחרו לשלב חצאית מיני קצרצרה, ויחד יצרנו לוק שובב וקצת מתחצף, אך משלים למראה קלאסי וזוהר. השיקיות שלה השמלה נחתמה בהוספת שרוולי בופון משמעותיים ושובל ארוך. ללא ספק זו היא השמלה השנייה הכי יפה שראינו בעונה הזאת. שאפו למעצבות.

טלי כרקוקלי שמלה שנייה של מרגוט (צילום: יחצ)
טלי כרקוקלי שמלה שנייה של מרגוט (צילום: יחצ)

שירן מרגוט ואלה קליסקי, מעצבות שמלות הכלה של טלי סיפרו עליה: "טלי היא מוזה, אישה מוכשרת, יפה, עם גוף אלוהי. את טלי הכרנו עוד קודם, היינו מחוברות במשך הרבה זמן, מיד שטלי התארסה היה ברור מה אנחנו הולכות לה לעשות ואיך טלי תראה גם בלי תכנון מובהק.״

טלי כרקוקלי שמלה שנייה של מרגוט (צילום: יחצ)
טלי כרקוקלי שמלה שנייה של מרגוט (צילום: יחצ)

עוד סיפרו לנו ״בחרנו את השמלה חצי שנה לפני האירוע ועסקנו במשך כל הזמן הזה בתפירה ודיוק הדגם. הראנו אותו לטלי בפעם הראשונה שלושה שבועות לפני האירוע. את השמלה השנייה עיצבנו שבועיים לפני האירוע, בחרנו דגם מלא בסטיל ורטרו בו זמנית".‎