הנעליים הטרנדיות ביותר של אדידס הפכו בשנה האחרונה לפריט שקיים כמעט אצל כל אדם שני או יותר מכך. באופן אישי אעיד כי את הדגם הקלאסי ״סמבה״ ניסיתי להשיג תקופה ארוכה ובשניה שחזר למלאי מיהרתי לחטוף אותו לפני שלא יהיה לי. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shoval Azur‎‏ (@‏‎shovalazur‎‏)‎‏

"סמבה" "גאזל" או "סופרסטאר", מאחורי כל דגם ישנו סיפור: הנעלים הפופולאריות "סמבה" שבמקור היו נעלי כדורגל ועם השנים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, או נעלי ה"סופרסטאר", שהתחילו על פרקט הכדורסל והיום נחשבות לאחת הדגמים האהובים ביותר בהיסטוריה ו"הגאזל" שנולדו בעצם לריצה והיום היא סמל אופנה (גם אותם רצתי לרכוש). הדגמים האייקונים האלו שנולדו בספורט אומצו וקיבלו ביטוי בעולם האופנה והתרבות.  

אדידס סמבה (צילום: יחצ חול)
אדידס סמבה (צילום: יחצ חול)

בימים אלו יוצאת ענקית הספורט בקמפיין גלובלי חדש שעושה כבוד למותג Originals שהעביר את הספורט לחזית האופנה והתרבות וחוזר למקורות תחת הכותרת: ״We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)

הקמפיין, שחלק ממנו יכלול שינוי של לוגו ה"אוריג'ינלס", ילווה בסדרת סרטונים על ההיסטוריה של המותג, מיצירתם ועד החיבור שלו לדור הצעיר ועל תהליך ההתפתחות וההתקדמות של adidas originals. גם בקמפיין הנוכחי המותג משתף פעולה עם דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן, כדורגלן העבר דייויד בקהאם, והשחקנית ג'נה אורטגה. 

בישראל נבחרו דמויות עם קולות ייחודיים מעולמות תרבות שונים, שהביאו את האותנטיות ואת הסיפורים האישיים שלהם לקמפיין, כמו הסופרסטארית אנה זק מעולם המוזיקה והאופנה, השף אייל שני שמחבר תרבות קולינרית לאופנה ביום יום שלו, השחקן הבינ"ל תומר קאפון שמדבר על האתגרים בתחומו, המוזיקאית סולנית ההרכב לולה מארש- יעל שושנה והדיג'יי שפרצה אל תוך חיי הלילה של ת"א נויה אסרף

אייל שני לאדידס (צילום: יותם שוורץ)
אייל שני לאדידס (צילום: יותם שוורץ)