רק בשבוע שעבר כבשה הזמרת הצעירה אנה זק יעד חדש בקריירה וצעדה לראשונה בשבוע האופנה בפריז בתצוגת האופנה של מותג ההלבשה התחתונה הפופולרי ETAM. מאז, ביקורות קשות עלו בעקבות תיעודיה בשבוע האופנתי, כשנראתה צועדת על המסלול בהלבשה תחתונה חושפנית, דבר שהסעיר רבים ממעריציה וממבקריה.

אנה זק בשבוע האופנה בפריז (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty images)
אנה זק בשבוע האופנה בפריז (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty images)

לזק, כידוע, יש הרבה מעריצות צעירות. המהלך שעשתה לא עבר חלק אצל כאלו המצפים ממנה להיות "דוגמא" לצעירות ממנה, ואנה נשבתה תחת מתקפה של תגובות זועמות: "נראה לי שעבדו עלייך, אנה. הבד של השמלה לא מכסה לך את הישבן. המלכה עירומה"; "אנה את מהממת, מיותר לך תמונות כאלה שחושפות ישבן"; "למה עד כדי כך לא צנוע? מוגזמת"; "ממש דוגמא ומופת לכל הילדות בנות ה-6 ומעלה שמעריצות אותך";  "בחורות פי אלף ממך עושות דברים גדולים ממך בדוגמנות ולא עושות רעש, יאללה תתקדמי, ליצנית".

בין היתר, היו שהגיבו על מוצאה של הזמרת, ותקפו: "גויה שחוזרת לתולדותיה, שתעזוב את הארץ, מספיק גברים היא מחטיאה פה".

אנה זק צועדת בתצוגת האופנה של ETAM בשבוע האופנה בפריז. צילום: ETAM

בתגובה לביקורות הקשות, המעריצות של הזמרת יצאו להגנתה, ותמכו בהגשמת חלום הילדות: "מהממת"; "לא רק זמרת - מוכשרת בהמון דברים".

כזכור, אנה הגיע לשבוע האופנה בפריז להגשים את אחד מחלומות ילדותה הגדולים - לדגמן על מסלול תצוגות האופנה בעיר הרומנטית. לפני כשבועיים זק ארזה מזוודות ובצעד אמיץ טסה לפריז, שכרה דירה לחודש ימים והתחילה לגשת לאודישנים ממש כמו אחרונת האנונימיות במדינה זרה. אחרי פחות משבוע וחצי, כבר הספיקה לקטוף פירות, וצעדה, כאמור, בתצוגת האופנה הבינלאומית הראשונה שלה בפריז למותג ETAM.