המותג נפפירי ואובי שני מותגים אופנה משלבים כוחות ומציעים קולקציית קפסולה לגברים. במטרה להצית דיאלוג על קיימות והנעה של שינוי אמיתי בעולם באמצעות אופנה ויצירתיות, יצרו שני מותגי האופנה קולקציית בועטת המבוססת ערכי צמד המותגים.

Obey X Napapijri ל-STORY (צילום: יח''צ)
Obey X Napapijri ל-STORY (צילום: יח''צ)

הקולקציה מבוססת על פריטי הסטריט האורבניים החורפיים של המותג Napapijri בשילוב ציורים של מייסד האמן שפרד פריי. קולקציית הקפסולה מתמקדת באופנת הרחוב ובנויים סביב אייקונים, וסיפור אקספרסיבי. העיצובים, הציורים וההדפסים עוצבו באופן בלעדי עבור שיתוף הפעולה הזה על ידי שפרד פיירי, המייסד של אובי.

אי אפשר להתעלם מהמום המכובד בו הציב שפרד את נושא הקיימות והחשיבות של הגנה על כדור הארץ. ההשראה לקולקציה נולדה במטרה להביא למודעות ולהעלות את חשיבות הנושא האקולוגי סביבתי הנמצא על סדר היום העולמי, והיא למעשה מאירה ודוחקת בלקוחות לפעול ולעשות שינוי.

Obey X Napapijri ל-STORY (צילום: יח''צ)
Obey X Napapijri ל-STORY (צילום: יח''צ)

המותג האיטלקי נפפירי נולד בשנת 1987 במון בלאן, על-ידי יצרן איטלקי של תיקי נסיעות. הקולקציות מאופיינות באוסף של סגנונות פרמיום המשלבים אסתטיקה אורבנית, פונקציונליות ונוחות. המותג מאמין שקיימות היא היצירתיות החדשה, שהיא מעוררת רעיונות חדשים ומקדמת את האינטרסים של הלובש והעולם. הם משתמשים בכותנה אורגנית שבתהליכה הם שומרים על סביבה אקולוגית יותר.

המותג אובי הוקם ב- 2001 על ידי אמן הרחוב והאילוסטרציה שפרד פיירי, כשלוחה נוספת לעבודתו כאקטיביסט. המותג מוכר גם בגלל שילובי אמירות פוליטיות ופרופגנדה בעיצובים שלו. המותג מציג קולקציות השואבות השראתן מעולמות הסטריט כגון פאנק, רוק וסקייטבורד וגם  מתוך אקטיביזם פולטים ומחאות רחוב. 

טווח מחירים: 180-850 שקלים, ניתן להשיג בחנויות STORY