ג'ורג'ינה רודריגז היא כבר לא "רק" אושיית סושיאל, אשת כדורגלן, אמא ל-6 ילדים ואשת עסקים מוצלחת. עם יותר מ50 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, ג'ורג'ינה רודריגז היא בין הנשים המוצלחות בעולם באופנה הבינלאומי שמשלבת אימהות עם קריירה מצליחה וקטפה קמפיין חדש ונחשק של מותג האופנה  GUESS. מי שכל פוסט שני שלה באינסטגרם מעורר סערה חדשה, נבחרה להיות הפנים של המותג האמריקאי.

בהפקת אופנה מיוחדת שערך פול מרציאנו (המייסד והבעלים של המותג) ג'ורג'ינה מציגה את קולקציית החורף ומצהירה: "אני נרגשת להצטרף להצלחה ולהובלת המותג קדימה, ולהכניס את שמי יחד עם רזומה האושיות הגדולות בעולם שלקחו חלק בקמפיינים בעבר של המותג. הקולקציה סופר יוקרתית ומשדרת סטייל גבוה ביותר שלא יורד מאף אחד ממותגי העל הבינלאומיים ולכן אני כל כך מזדהה ומחוברת לפריטים ולהלך הרוח של המותג".

ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)
ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)

הקמפיין צולם על ידי הצלמת האיטלקייה נימה בנאטי במלון Santo Mauro ההיסטורי של המאה ה-19 במדריד. הגנים הפרטיים והחדרים המלכותיים של המלון שימשו כתפאורות. "רצינו ללכוד יום בחייה של ג'ורג'ינה, לתפוס הצצה לחיי הזוהר של כוכבת העל", אמר מרציאנו.

הקולקציה החדשה מציגה את הגזרות הקלאסיות של המותג לצד דגמים חדשים המתהדרת בגוונים של חורף: חום, חמרה גווני בז' והדפסי לוגומאניה המוכרים של המותג. הליין הבולט החורף הוא ליין הדנים שמזוהה עם המותג; משמלות סריג צמודות ושימוש נרחב בבדי ג'ינס וחאקי להשלמת המראה ועד מעילים מפרווה סינטטית.

ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)
ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)

בגזרת התיקים בולטים תיקי המיני, שהם למעשה גרסאות מוקטנות של ה-Best seller של GUESS.

טווח מחירים: 159.90-1299.90 שקל.