הודה ביוטי - HUDA BEAUTY

לאורך השנים האחרונות בעלת המותג מפיצה פוסטים תומכים בחמאס ובעזה ומידע שקרי למיליוני העוקבות שלה ברשתות החברתיות ויותר מכך, 10 אחוז מהכנסות המותג מועברות לחמאס ועזה! כלומר כן, בכל קניה שלכם מהודה ביוטי בעצם תרמתם לחמאס. 

להחרים ודחוף! עמוד האינסטגרם של בעלת מותג הקוסמטיקה ״הודה״ (צילום: צילום מסך)
להחרים ודחוף! עמוד האינסטגרם של בעלת מותג הקוסמטיקה ״הודה״ (צילום: צילום מסך)

LUSH COSMETIC 

תמונה של סניף של מותג הריסים  Lush Cosmetics בדבלין (בירת אירלנד) פורסמה ברשתות החברתיות כשבקדמת החנות שלט בולט הקורא 'להחרים את ישראל'.יהודים רבים בעולם הביעו ובצדק את זעמם מהתמונה, שנראה כי צולמה השבוע. 

ללוש יש היסטוריה ארוכה של תמיכה בפלסטינים, ב-2011 קידמה החברה שיר פרו-פלסטיני שאומר: "האסון העומד בפני העם הפלסטיני הוא אחד מסוגיות הצדק העולמי המגדירות את זמננו".

דובר מטעם החברה מסר לעיתון ״ג'ואיש כרוניקל״ (העיתון המרכזי של יהדות בריטניה) ״אנחנו חברה מגוונת עם צוות מכל הלאומים והדתות ההשקפות והדעות האישיות שלהם עשויות להשתנות, עם זאת, להלן עמדת החברה שלנו. עמדתו של לוש היא תמיד שאנו מצרים על כל אלימות וכל אי צדק. רצוננו הוא לשלום וביטחון לכל העם הישראלי והפלסטיני. אנו תומכים בשמירה על החוק הבינלאומי וזכויות האדם של כל העמים״.

LUSH COSMETICS (צילום: רשתות חברתיות)
LUSH COSMETICS (צילום: רשתות חברתיות)

שרלוט טילבורי - charlotte tilbury

אחד המותגים שהישראליות יותר אוהבות, אבל צר לנו לאכזב, גם הוא פרו-פלסטין. נתחיל מזה שפרזנטורית המותג היא לא אחרת מבלה חדיד- ואנחנו יוצאות מנקודת הנחה שאתם כבר יודעים שהיא הראשון לקום להגנת הצד הפלסטיני. בנוסף לכך, עובדות שנמצאות בתפקידים בכירים בחברה מפיצות ללא הרף פוסטים של שנאה ותמיכה בחמאס ושרלוט עצמה לא מראה שום התנגדות לכך באף שלב. 

הפרזנטורית הראשית של המותג: בלה חדיד (צילום: מסך)
הפרזנטורית הראשית של המותג: בלה חדיד (צילום: מסך)