שיאין הוא אחד מאתרי האונליין הפופולריים ביותר בארץ בשנים האחרונות. על אף סיפורי הזוועה על עבדות ותת תנאי ייצור וגם על אף הסקנדלים שפורסמו לאחרונה כי הם מחייבים לקוחות על פריטים שכלל לא הזמינו, הישראלים חיבקו אותו ולא הפסיקו להזמין לרגע. בימים האחרונים החליטו באתר שמוכר אופנה והום סטיילינג במחירים נמוכים להציע למכירה את דגל פלסטין. בחיפוש אחר דגל ישראל באתר- מגיעים לעמוד של לינק שבור, קרי- אין עמוד או מוצר שכזה.

המוני לקוחות מחו ברשתות החברתיות וכתבו להם בקבוצות שונות ובעמודי רשת שונים; "מי שתומך בחמאס תומך בטרור. לא נקנה מכם יותר אם לא תסירו את הדגל ותוסיפו דגל ישראל" כתבה ישראלית. כנראה בעקבות הסערה הורידו באתר את דגל פלסטין, אבל אם חשבת שהפנימו בחברה את המעשה וההצהרה שבו, ואם מישהו חשב שמדובר בטעות אנוש - התגלגלות האירועים מוכיחים אחרת.

הם ביטלו את המשלוח חינם לארץ ואתמול אף קיבלו משפיעניות ישראליות הודעה מטעם החברה כי שיתופי הפעולה המתוכננים מוקפאים נכון לשעה זו.

הקולות בארץ קוראים לחרם צרכנים של החברה הסינית שמכירותיה עקפו בסיבוב אפילו את זארה. בימי המלחמה נדמה כי הישראלים יעמדו בהצהרה לא לרכוש מהם, אבל בתקופה של חוסר וודאות כלכלית ורגע לפני חגי המכירות של נובמבר- נראה כמה ישראלים יזכרו את המהלך הזה שלהם וכמה יחזרו לרכוש מהם, ביום שאחרי.