מאצ' ריטייל, זכיינית קבוצת H&M בישראל, התגייסה מרגע תחילת המלחמה למאמץ הלאומי. לצד תרומת אלפי פריטי ביגוד, הנעלה, מגבות ומוצרים חיוניים אחרים, התנדבו עובדי הקבוצה בהכנת אוכל, הפצת מוצרים, אריזה וחלוקה. כעת, המאמץ הזה עולה עוד שלב, כאשר היא מקימה פופ-אפ למען תושבים שפונו מביתם.

הפופ-אפ נפתח אתמול (שני) בשיתוף עם רשת מלונות פתאל ומלון הרודס תל אביב. בפופ-אפ יוצגו מגוון פריטי אופנה עבור נשים, גברים, ילדים ותינוקות של המותגים: H&M, ומותג הפרמיום & Other Stories. המפונים אשר לנים במגוון מלונות בתל אביב וכל מי שפונה מביתו, מוזמנים להגיע לפופ אפ ברחוב הירקון 155 בשעות הפעילות ולבחור עד 10 פריטים בהתאם לצרכיהם, ללא עלות. המקום יפעל עד גמר המלאי.

פופ-אפ H&M בשיתוף מלון הרודס תל אביב  (צילום: יח''צ)
פופ-אפ H&M בשיתוף מלון הרודס תל אביב (צילום: יח''צ)

עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל, זכיינית קבוצת H&M בישראל: "אלו הם ימים מורכבים וכואבים מאד, כאלו שלא ידענו בעבר. כחלק מערכי החברה בכלל וכאזרחים ישראלים בפרט, היה לנו חשוב להירתם ולתרום בכל דרך אפשרית. הפופ-אפ יוכל להעניק למפונים תחושה של לו במעט חוויה אחרת. הם מוזמנים להגיע ולבחור ממגוון רחב של פריטים בחלל שמרגיש קצת כמו חנות. אנו מקווים שימים שקטים יחזרו אלינו במהרה ואנו נמשיך לסייע בכל דרך אפשרית".

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל: ״רשת מלונות פתאל נרתמה למאמץ הלאומי ותמשיך לעשות כל שביכולתה לסייע בכל חזית ומישור. אנו מודים לרשת M&H על שיתוף הפעולה המבורך בתפילה ותקווה לימים שקטים".