ישראלים רבים התמכרו לסדרת הדרמה "הכתר" שסוקרת את חייהם של בני המלוכה הבריטית. היום (חמישי) עלתה עונה שישית לסדרה בנטפליקס, כשפרק הפתיחה מספק הפתעה מרגשת לכל ישראלי חובב אופנה - השחקנית אליזבת דביקי, שמשחקת את הנסיכה דיאנה, מופיעב בבגד ים של המותג גוטקס.

בגד הים המנומר והנוסטלגי, הפך עם השנים לפריט אספנות אחרי שהנסיכה דיאנה תועדה בתמונות פפראצי כשהיא לובשת אותו, בעת שהייתה בנופש עם דודי אל-פאיד. התמונות, שבאותה התקופה כבשו את עיתוני הרכילות, צלומו שבועות ספורים לפני התאונה הקטלנית בה נהרגה. למעשה היה זה בגד הים האחרון שבו היא תועדה.

הנסיכה דיאנה (צילום: אנאוור חוסיין)
הנסיכה דיאנה (צילום: אנאוור חוסיין)

בגד הים, שהגיע בהדפס פראי ורצועת קולר נתפר במיוחד עבורה לאחר פגישה בין הנסיכה לגברת לאה גוטליב, הגברת הראשונה של האופנה בישראל ומייסדת גוטקס, בשואו רום של גוטקס בלונדון.

הגברת גוטליב, זיהתה את חיבתה של הנסיכה דיאנה לבגדי ים ואת האומץ שלה ללבוש גזרות נועזות והדפסים שוברי שגרה ועיצבה עבורה בגד ים בהדפס מנומר ובגזרה על זמנית, שהפך למזוהה עמה כל כך, עד שיוצרי הסדרה "הכתר" פנו לגוטקס בבקשה לתפור את בגד הים במיוחד עבור הצילומים.

מהדורה מוגבלת. גוטקס (צילום: אמיר יהל)
מהדורה מוגבלת. גוטקס (צילום: אמיר יהל)

אם התאהבתם, כדאי שתדעו שלרגל עליית העונה השישית, החליטו בגוטקס להוציא מהדורה מוגבלת של בגד הים האייקוני. הדגם נקרא "דיאנה", והוא מגיע בשתי גזרות: קשירת קולר, או שתי כתפיות ומחשוף וי. עכשיו בהנחה: 245 שקלים, במקום 349 שקלים.