נפרדים מהסטרס: סדרת הטיפוח שמחזירה את האור לעור GIGI Laboratories משיקה את סדרת הטיפוח המהפכנית TEXTURE לעור פנים רגוע, חלק ונעים. הסדרה אשר יוצרה תחת בדיקות דרמטולוגיות קפדניות, מחליקה את טקסטורת העור, מטפלת בגוון, מעדנת קמטים עמוקים, ממלאה קמטוטים, ממצקת, מותחת ומהדקת עור רפוי ומכילה חומרי מילוי אפידרמליים מהדור החדש. מוצרי הסדרה: טונר, סרום, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים.
מחיר מומלץ: 259-230 שקלים.

קרם יום GIGI לכל סוגי העור (צילום: סשה דובינסקי)
קרם יום GIGI לכל סוגי העור (צילום: סשה דובינסקי)

הכירו את Gucci Guilty Elixir de Parfum Pour Femme ו- Pour Homme לגבר ולאישה – השקת בישום עוצמתית של Gucci Beauty לאהבה ולקבלה עצמית. בהיותם מיוצרים כדי לעורר השראה לחיבור עמוק יותר לאותנטיות, צמד ניחוחות זה חוגג את החתימה שלGucci Guilty על ידי העצמת מרכיביהם היקרים ביותר ליצירת ניחוחות עכשוויים נצחיים. הניחוחות המפתים, המוצעים בבקבוקונים עזי-צבע, משופרים עוד יותר באמצעות אריזה מעוצבת חדשה.
מחיר מומלץ: 579-529 שקלים. 

גוצ׳י גילטי (צילום: יחצ)
גוצ׳י גילטי (צילום: יחצ)

לא צריך לחכות לקיץ: רשת SACARA  משיקה לחורף 2024 ברונזר סאן קיס, היוצר אפקט שיזוף לפנים ומעניק מראה בריא וקורן למשך היום. הברונזר החדש של סאקרה מתאים כל גווני העור, בעל מרקם קליל ונעים ומועשר בחומצה היאלרונית וקומפלקס לחויות המדמה את גורם הלחות הטבעי המצוי בעור תוך חיזוק גמישות העור.  
מחיר מומלץ: 39.90 שקלים. 

ברונזר משזף של סקארה (צילום: יחצ)
ברונזר משזף של סקארה (צילום: יחצ)
 

בימים של מתח וסטרס במפלס גבוה, ושל ההשפעה הניכרת שלהם על פני העור שלנו, רשת הלואוקוסט ״ביוטיקייר״, מציגה את ערכת מוצרי הביוטי והטיפוח להרגעת העור ומשם להשפעה גם על הנפש. מגוון מוצרי קוסמטיקה המאפשרים גם לקחת פסק זמן ולהירגע, מאפשרים לנו תהליך שמבטיח תחושה רגועה ורעננה לצד תוצאות של יופי ובריאות של העור: הנחת מסכה מרגיעה על גבי עור הפנים,  עיסוי באמצעות רולר להמרצת הדם, פיזור שמן אתרי לבנדר מרגיע בחלל החדר או כתוספת לקרם לחות,  עיסוי הגוף בשמן עיסוי ואמבט וסיום במריחת חמאת שיאה עשירה בלחות שגם תספק מענה ליובש הגובר במזג האוויר העונתי.
החוויה כולה: 45.60 שקלים. 

 מוצרי טיפוח מרגיעים ביוטיקייר בפחות מ-50 שקלים (צילום: יחצ)
מוצרי טיפוח מרגיעים ביוטיקייר בפחות מ-50 שקלים (צילום: יחצ)

מותג השמפו הד אנד שולדרס, המזוהה כמותג המוביל נגד קשקשים מציג לראשונה סדרות טיפוליות לעור הקרקפת, המכילות פורמולה חדשנית האחת לקרקפת יבשה והשנייה לקרקפת יבשה ומגרדת, המספקת לקרקפת ולשערה לחות עד 72 שעות, ממלאת את מחסום עור הקרקפת לקרקפת מוזנת, רגועה, ללא קשקשים, מחזקת את עור הקרקפת ומשאירה אותו רגוע וללא קשקשים, מכילה רכיב פעיל לסיוע בהעלמת Malassezia להקלה מתמשכת נגד יובש וקשקשים ומועשרת בוויטמין E ואקטיב אלוורה.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים. 

השמפו החדש של הד אנד שולדרס (צילום: יחצ)
השמפו החדש של הד אנד שולדרס (צילום: יחצ)

סדרת הסקין פוד של WELEDA משיקה בימים אלה סדרה חדשה לעור פנים רגיל עד יבש, לחידוש מאגר הלחות, שיקום העור ומראה עור זוהר. הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים חדשים לעור הפנים: קרם יום לעור יבש עד רגיל,  קרם לילה עשיר לעור יבש עד רגיל, חלב ניקוי עשיר לעור יבש עד רגיל ושמן אולטרה לייט לעור זוהר לגוף ולפנים.
מחיר מומלץ: 149-129 שקלים. 

סדרת הסקין פוד של WELEDA (צילום: יחצ)
סדרת הסקין פוד של WELEDA (צילום: יחצ)

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור משיק את סדרת Deep Hydration ללחות אינטנסיבית לעור יבש-יבש מאוד, הכוללת שלושה מוצרים: קרם גוף טיפולי, חמאת גוף ומסכת לחות ללילה.
טווח מחירים: 150-85 שקלים. 

הסדרה החדשה של דוקטור עור (צילום: יחצ)
הסדרה החדשה של דוקטור עור (צילום: יחצ)

ג'ייד משיקה את BEAUTY TRAVEL CASE - מזוודת היופי של המותג המכילה מגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום נבחרים, בשילוב שני מוצרים ייחודיים וחדשים שניתן להשיג רק במארז זה: פלטת צלליות לעיניים ופלטת סומק והיילייטר לפנים ליצירת מראה מושלם. המזוודה מתאימה כמתנה שכל אישה הייתה רוצה לקבל בכל חג ולשנה האזרחית החדשה.
מחיר מומלץ: 449 שקלים. 

מזוודת היופי של ג׳ייד (צילום: יחצ)
מזוודת היופי של ג׳ייד (צילום: יחצ)