מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג: סקראב לגוף מבוסס על דבש, אוצר טבע אמיתי לעור, מזין, גבישי אורז וסוכר ושמן ארגן ושמן בוראג.
מחיר מומלץ: 130 שקלים.

סקראב לגוף NUXE (צילום: יחצ)
סקראב לגוף NUXE (צילום: יחצ)

הכירו את Be Delicious Orchard St Eau de Parfum תוספת חדשה לקולקציית Be Delicious הנמכרת ביותר של DKNY, הניחוח פירותי פרחוני מלהיב עם אנרגיה אופטימית.
מחיר מומלץ: 349 שקלים.  

הבושם החדש של DKNY (צילום: יחצ)
הבושם החדש של DKNY (צילום: יחצ)

מכבי אסתטיקה משיקה שני מוצרים לשנה החדשה: סרום זהב 24 קראט התורם בהשגת מראה מושלם על ידי הרמה, מיצוק והדגשה של הזוהר הטבעי של העור ומסכת זהב 24 קראט מגנה ומחדשת את מראה העור. ניתן לרכוש במרפאות רשת מכבי אסתטיקה בניהולה הרפואי של ד"ר מוניקה אלמן.
מחיר מומלץ: 370 שקלים. 

מסכת זהב (צילום: יחצ)
מסכת זהב (צילום: יחצ)

דולצ'ה וגבאנה מציגים את דיבושן- או דה פרפיום חדש לאישה. דיבושן הוא מסע חושי, מפתה ומרגיע, עשיר בניחוח עוטף וחושני המייצג את הערכים החיוביים שיקרים לליבם של דולצ'ה וגבאנה המסומלים על ידי הטבעת חותם הלב הקדוש בבקבוק. דולצ'ה וגבאנה יצרו הפעם ניחוח מלא בניגודים מעודנים שהוא סמל אוניברסלי של אהבה על כל צורותיה.
מחיר מומלץ: 592 שקלים.

בושם דיבושן (צילום: יחצ חול)
בושם דיבושן (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק: קרם ידיים במרקם קליל ובניחוח פרחוני ומרגיע, מעניק לחות אינטנסיבית לעור הידיים, מעכב הופעת סימני הזדקנות, ומעניק לעור לחות מרבית למשך שעות רבות. המרקם הקליל של הקרם מאפשר לו להיספג בקלות ובמהירות בעור, משיב לו את הרכות והגמישות.
מחיר מומלץ: 200 שקלים. 

קרם ידיים של שיסיידו (צילום: יחצ חול)
קרם ידיים של שיסיידו (צילום: יחצ חול)

סדרת  מאסט האב חדשה: רבלון שפתון קולורסטיי סוויד אינק REVLON COLORSTAY SUEDE INK. שפתון מסדרת קולורסטיי של רבלון במרקם קרמי המעניק כיסוי מלא במריחה אחת, גימור מאט, נוחות מרבית ועמידות עד 8 שעות ללא הכתמה ומריחות. סדרת השפתונים קולורסטיי סוויד אינק מגיעה ב 12 גוונים עדכניים לצד גוונים מונוכרומטיים.
מחיר מומלץ: 72.90 שקלים. 

שפתון חדש לרבלון (צילום: יחצ)
שפתון חדש לרבלון (צילום: יחצ)

מותג הבישום של מארק ג'ייקובס משיק שני ניחוחות חדשים לאשה: מארק ג'ייקובס דייזי - בושם בניחוח מקסים ומלטף, בראשיתו סגל ריחני, אשכולית אדומה ותות בר, ומארק ג'ייקובס PERFECT - הבושם בהרמוניה מושלמת עם פרחים רעננים ומרגיעים, נפתח עם תווי בסיס של ארז אטלס החושף לב של סחלב לבן ומסתיים עם פלפל ורוד.
מחיר מומלץ: 419-399 שקלים. 

מארק גייקובס א.ד.ט  (צילום: יחצ חול)
מארק גייקובס א.ד.ט (צילום: יחצ חול)

מותג השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק לרגל השנה האזרחית החדשה  מארזי טיפוח לשיער מסדרת Serie Expert הכוללים מוצרי טיפוח מקצועיים המעניקים פתרונות ייעודים לכל מצבי השיער. מדובר בחמישה סוגי מארזים שונים, אשר כל אחד מהם מכיל שלושה מוצרים: שמפו, מסכה- ובנוסף מוצר טיפולי משלים במתנה, בגודל מלא. בין הסדרות: סדרה להזנת שיער יבש מאוד, לשיער מתולתל, לשיער צבוע ועוד.
מחיר מומלץ: 395-237 שקלים. 

מארז לוריאל פרופסיונל (צילום: יחצ)
מארז לוריאל פרופסיונל (צילום: יחצ)

בית מותג האופנה והבישום הבריטי פפה ג'ינס משיק בושם חדש לגבר PEPE JEANS London SO BOLD אשר עוסק באופי, כוח ומרד. זהו ניחוח לגברים הנועזים המוצאים חופש על ידי קביעת כללים משלהם והבעת רצונותיהם. בבושם PEPE JEANS London SO BOLD האופי והדנ"א של פפה ג'ינס מורגשים חזק מתמיד.
מחיר מומלץ: 99 שקלים. 

PJ SOBOLD FOR HIM (צילום: יחצ)
PJ SOBOLD FOR HIM (צילום: יחצ)

רשת SACARA משיקה ליין של סרום קרטין מבושם לשיער. סדרה החדשה כוללת חמשה סרומים בניחוחות שונים. המשלבים פורמולה ייחודית לשיקום והזנת סיב השיערה. הסדרה המועשרת בקראטין טהור.
מחיר מומלץ: 30 שקלים. 

סקארה משיקה סרום קרטין טהור מבושם לשיער (צילום: קית גלסמן)
סקארה משיקה סרום קרטין טהור מבושם לשיער (צילום: קית גלסמן)