במיוחד בימים אלה, חלל הבית הפך למקום המרכזי בו אנו שוהים מרבית שעות היממה, לכן מומלץ לעצב ולהפוך אותו לכזה שנעים ומזמין לשהות בו. שטיחי כרמל משיקים קולקציית חורף על טהרת הגוונים החמים, כאשר המטרה בימים המורכבים הללו - הענקת תחושה של בית לכל אחד ואחת מאיתנו, גם למי שכעת נמצאים בדירות שכורות ומחפשים תחושת חמימות וביתיות.   

קולקציית השטיחים החדשה מתאפיינת בגוונים חמים כדוגמת הבז', פלטת החומים וגווני השמנת שממשיכים להיות בולטים גם בשנה הנוכחית. כמו כן, גוונים נוספים שניתן למצוא בקולקציה: פלטת האפורים המעניקים לחלל מראה אבסטרקטי ומודרני, ועם זאת מראה אותנטי ונעים דמוי עבודת יד.

שטיח פינלנד (צילום: מנחם עוז)
שטיח פינלנד (צילום: מנחם עוז)

הדגש בעיצוב השטיחים בקולקציה הנוכחית הוא ברכות, בגוון ובמרקם. ניתן למצוא שטיחים העשויים מסיב פוליאסטר רך ונעים למגע, בשילוב כותנה המקנה לשטיחים גמישות ורכות. כמו כן, ניתן למצוא שטיחים בהרכב של פוליאסטר וויסקוזה טבעית בצפיפות של 2 מיליון חוטים למ"ר, המעניקה את המגע הרך והמלטף המדמה מגע של משי.

שטיח גלוריה (צילום: מנחם עוז)
שטיח גלוריה (צילום: מנחם עוז)

שטיחים נוספים שניתן למצוא בקולקציה הינם שטיחים בעבודת יד הנארגים בקפידה, בצפיפות גבוהה ובמרקם רך ונעים. השטיחים המיוצרים משילוב של חוטי ויסקוזה וצמר מעניקים לחלל מראה מינימליסטי ויחד זאת חמים ומלטף, ומשתלבים היטב עם מרבית סגנונות העיצוב. 

כמה שטיחים שאהבנו במיוחד מהקולקציה החדשה שהשיקו:

שטיח פינלנד
שטיח בעל מגע רך ונעים המגיע בצבעי בגווני כחול, זהב ואדום המגיע עם סיומת פרנזים אותנטית שנעשית בעבודת יד ומקנה תחושה של שטיח עבודת יד. 
מחיר מומלץ: מחיר מחירון- 3871 שקלים, מחיר לאחר הנחה- 2709 שקלים. (מידה 160*230)

שטיח הוואנה
שטיח הוואנה מגיע בדוגמת מעוינים גאומטרית עם מוטיב אתני ובגוון שמנת. השטיח עשוי סיב פוליאסטר רך ונעים למגע, בעל מראה סמי שגי עם פרנזים, גב כותנה המקנה לשטיח גמישות ורכות ומגיע במגוון מידות.
מחיר מומלץ: מחיר מחירון- 1671 שקלים, מחיר לאחר הנחה- 835 שקלים (מידה 160*230)

שטיח הוואנה (צילום: מנחם עוז)
שטיח הוואנה (צילום: מנחם עוז)

שטיח גלוריה
קולקציית גלוריה מציגה מגוון שטיחים בצבעוניות של אפור וכחול. השטיח ארוג על בסיס כותנה המעניקה לו גמישות ומאפשרת לקפל אותו כפי שניתן לעשות בשטיחים הנארגים בעבודת יד. שולי השטיח מסתיימים בפרנזים היוצאים מהשטיח עצמו היוצרים מראה אותנטי של עבודת יד בשילוב מראה מודרני מופשט ואבסטרקטי כאחד.
מחיר מומלץ: מחיר מחירון- 1971 שקלים, מחיר לאחר הנחה- 985 שקלים (למידה 160*220).

את השטיחים ניתן לרכוש בכל סניפי הרשת ובאתר האון ליין של החברה.