בעוד מותגים רבים בעולם מצמצמים פעילות בישראל בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", מותג הבישום היוקרתי, הצרפתי Incense parfums בחרו לתמוך ולפתוח את שנת 2024 עם השקת המותג בישראל.

הכירו את המותג Incense parfums 
בזמן שמרבית מהבשמים שאנחנו רוכשים מכילים רק כ- 20% תמצית ריח, הבשמים היוקרתיים של המותג הצרפתי אינסנס פרפיומס הם ״parfum de Extrait״, המכילים כ- 30%, תמצית ריח העשויות בעיקר ממרכיבים טבעיים כדי ליצור את הניחוחות ברמת הדיוק מן הטובות בעולם הבישום. המרכיבים נבדקים על ידי טובי המומחים בתחום ובכך מבטיחים את עמידות ואריכות הטווח של הבושם  - מדובר בבשמים איכותיים ואלגנטיים המשאירים שובל ריח יוקרתי שלא ניתן להישאר אדישים אליו, העמיד לאורך זמן רב מאוד על הגוף. 

incense parfums (צילום: יחצ)
incense parfums (צילום: יחצ)

הבשמים מגיעים בבקבוקוני זכוכית מעוצבים ואריזות יוקרתיות שמשדרגים את חווית השימוש במוצרים. בעזרת חיבור נכון בין ניחוחות יסוד, Incense parfums רקחה יחד עם נבחרי הפרפורמים קולקציה עשירה שמתאימה לכל אירוע. בין עולמות הריח תוכלו למצוא ניחוחות ממשפחת ה- Wood הטבעי (עציים), ממשפחת ה- Amber, ממשפחת ה- Floral (פרחוני), ממשפחת ה- Citrus (הדרי) וממשפחת ה- Aromatic. הניחוחות מורכבים ממספר שכבות ריח שמתחברות יחד בצורה מדויקת ומחזיקות על הגוף לאורך זמן.

incense parfums (צילום: יחצ)
incense parfums (צילום: יחצ)

מעבר לבשמים תוכלו למצוא גם קרם גוף, חמאת גוף, מבשם בדים ודיפיוזר בניחוחות הממכרים הייחודים לאינסנס פרפיומס.

 טווח מחירים בשמים: 499-399 שקלים.

טווח מחירים טיפוח גוף ובישום הבית: 189-69 שקלים. ֿ

incense parfums (צילום: יחצ)
incense parfums (צילום: יחצ)