קלואי קרדשיאן הלכה על מראה נועז במיוחד על שער גיליון מיוחד של מגזין "tmrw" ביום חמישי. כוכבת הריאליטי אוחזת באביזר תנ"כי כשהיא לובשת שמלת תחרה שכיסתה רק חצי מהחזה שלה.

המייסדת של מותג הג׳ינסים ״גוד אמריקן״ בת ה-39 לבשה על השער שמלת בלייזר שחורה עם כתף אחת של דולצ'ה וגבאנה, שהותירה את הצד הימני של פלג גופה חשוף לחלוטין, וכיסתה את החזה שלה בתפוח אדום בוהק בתמונה ששיתפה באינסטגרם.קרדשיאן אספה את שערה חלק ולאחור בתמונה הנועזת, והוסיפה זוג עגילי קריסטל של בית עמנואל עם צלבים ופנינים. 

"מציגים יותר מ-100 עמודים של קלואי קרדישאן כמו שלא ראיתם אותה מעולם..." פרסם המגזין באינסטגרם ביום חמישי, והבטיח גיליון מלא "המוקדש לחלוטין לאייקון של 'להתמיד' בעצמה".  

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎tmrw‎‏ (@‏‎tmrwmag‎‏)‎‏

היא לבשה שמלת תחרה שחורה שקופה בתמונה ששיתפה, כשהיא מצטלמת בתמונה אחרת כ״חווה״ כשהיא רוכנת קדימה כדי לנגוס בתפוח.

בתמונה השלישית, האמא לשניים לא לובשת דבר מלבד מעיל פרווה שחור וזוג גרביונים, ואחרי זה מחליפה לבגד גוף תחרה עם כפפות תואמות כשהיא בתנוחת רקדנית בתמונה אחרת.

מעריצים וחברים מפורסמים מיהרו להתייחס למראה השער החושפני, כמו החבר לשעבר של קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק, שהגיב לה: ״תפוח ביום ולרופא שלום״. "וואוווווווווו" האחות הקטנה קיילי ג'נר הגיבה, בעוד קים קרדשיאן הוסיפה "מדהים".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎tmrw‎‏ (@‏‎tmrwmag‎‏)‎‏