הדוגמנית מישל גרציג שנישאה לשוער ריאל מדריד טיבו קורטואה, רק לפני שנה וחצי בטקס חתונה מרגש באירופה, חשפה ביום שבת בפוסט באינסטגרם שהם מחכים לבייבי ראשון וכתבה: ״האהבה שלנו צומחת, לא יכולים לחכות לפגוש אותך״.

מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: אינסטגרם)
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום: אינסטגרם)

עכשיו, רגע אחרי שבישרה על ההריון הראשון, אנחנו שמחים לספר לכם כי גרציג נבחרה כפרזנטורית של מותג הספורט אקטיב Z-SPORT. מישל נבחרה ללוות ולייצג את המותג בשנה הקרובה, תצטלם לקמפיינים של המותג ותקדם אותו ברשתות החברתיות שלה, כשלצדה נבחרת המשפיענים הרחבה והמצליחה של המותג. לחיי התחלות חדשות!

בהצלחה! (צילום: שי תמיר)
בהצלחה! (צילום: שי תמיר)

נזכיר שמאז תחילת מלחמת ״חרבות ברזל״ הזוג תרם סכום של 200,000 שקלים לתושבי העוטף, לאחר הטבח של השבעה באוקטובר. בעקבות התמיכה הפומבית, מעל חצי מיליון עוקבים פרו פלסטינים הורידו עוקב מכוכב ריאל מדריד. בראיון למגזין הנחשק "ELLE" ספרד השניים דיברו על המצב בישראל בעקבות המלחמה, וטיבו אמר כך: ״כשהייתי ילד והייתי שומע על המצב בישראל לא באמת הבנתי כלום. עכשיו יש לי שם משפחה וחברים אז אני חווה את זה יותר מקרוב". גרציג הוסיפה: ״שירתתי בצבא שנתיים. כואב לראות לאיזה מצב הגענו, הדברים הנוראיים שהמשפחה והחברים שלי צריכים לעבור, כולנו מכירים אנשים שנהרגו או נפצעו״.