המותג הבינלאומי Peptid + אשר נחשב לחדשני בשוק הטיפוח הגלובלי ומשווק ב- 40 מדינות ברחבי העולם, משיק בישראל סדרת מוצרי שיקום שיער מקצועית – P+20 הסדרה כוללת ליין מוצרים חדש בטכנולוגיה מתקדמת לשיקום כל סוגי השיער ומביאה עמה בשורה צרכנית ואמיתית של מוצרי שיקום איכותיים ומהפכניים לטיפול בשיער במחירים אטרקטיביים ונגישים. ניתן להשיג ברשת הפארם Be מבית שופרסל ובאתר האונליין.
מחיר מומלץ: 199-129 שקלים. 

סדרת מוצרי שיער מקצועי  (צילום: יחצ)
סדרת מוצרי שיער מקצועי (צילום: יחצ)
 

אסם, מובילת שוק החטיפים והבייגלה בישראל, משיקה בייגלה שטוחים בציפויים מפנקים בשני טעמים: שוקולד חלב וקרם קרמל. שני המוצרים יושקו בחודש ינואר ויישארו כמוצרים קבועים על מדפי הבייגלה.
מחיר מומלץ: 15.90-8 שקלים. 

שטוחים עם שוקולד (צילום: סטודיו אסם)
שטוחים עם שוקולד (צילום: סטודיו אסם)

סודהסטרים מציעה לרגל ט"ו בשבט קולקציית בקבוקים מעוצבים במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם המותג SMILEYWORLD® עם מסרים חיוביים להעלאת המודעות לשמירה על כדור הארץ.
מחיר מומלץ: 59 שקלים.

סודהסטרים עם קולקציית סמיילי (צילום: יחצ)
סודהסטרים עם קולקציית סמיילי (צילום: יחצ)

רשת גולדה מבית קבוצת 'ANITA' משיקה קולקציית קינוחי חורף חגיגית ולוהטת במיוחד! ימי החורף בישראל הם לא רבים אך בהחלט איכותיים, ושווים ציון. גולדה משיקה במיוחד בימים אלו קולקציה המורכבת מחמישה קינוחי חורף מושחתים ומפנקים במיוחד ביניהם: קינוח אירופאי קלאסי ואינסטגרמי במיוחד המכיל שכבות של תותים טריים, קצפת ושוקולד אגוזים, קינוח מפנק וחם המבוסס על שכבות של פרי ורוטב לבחירה, שכבת קראמבל חמאה, קרם וניל חם ותוספת לבחירה מלמעלה ועוד.
טווח מחירים: 49-32 שקלים.

קינוחי חורף גולדה (צילום: my social, אמיר מנחם)
קינוחי חורף גולדה (צילום: my social, אמיר מנחם)

שיקית ונוחה: חליפת הפרנץ טרי של אינטימה- מכנסי ג’וגר עשויים פרנץ טרי כותנה, כיסי צד, גימורים גזורים ושטיפה במראה אופנתי אדג’י עשויים מ-100% כותנה. וקרדיגן בסגנון חולצת אובר שירט בשטיפת וינטג’, סגירת כפתורים וגימורים גזורים עשוי בד פרנץ טרי רך למראה טרנדי מושלם, עשוי מ-100% כותנה.
מחיר מומלץ 249.90-114.90 שקלים. 

חליפה של אינטימה (צילום: דור שרון)
חליפה של אינטימה (צילום: דור שרון)

בית האופנה גולברי משיק במהדורה מוגבלת לקראת הוולנטיין דיי,  חג האהבה הבינלאומי (שיערך ב 14 לפברואר) את 'חולצת האהבה' טי שרט לבנה, איכותית המעוטרת בלבבות יהלומים. החולצה עשויה מבד כותנה בשילוב לייקרה,  לנוחות מירבית.
מחיר מומלץ: 249.90 שקלים.

גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין  (צילום: ליאור קסון)
גולברי משיקה חולצת לבבות לרגל הוולנטיין (צילום: ליאור קסון)

הקוסמטיקאית קרן ברטוב, בעל קליניקות מתקדמות בתל אביב ובלונדון, המטפלת בפניהן של הנשים הזוהרות בעולם משיקה את האמפולות המפורסמות שלה בפורמולה מחודשת ועוצמתית יותר, שפותחו בהתאם לדרישות הכוכבות לעור זוהר לאירועים, צילומים וטקסים. האמפולות מתאימות לטיפול במצבי עור שונים, כשכל מארז מכיל אמפולות של חומצות ואמפולות של סרומים מרוכזים, לפעולה על העור מבפנים ומבחוץ, לקבלת תוצאות מקסימאליות.
מחיר מומלץ: 390 שקלים. 

קרן ברטוב - טיפול זוהר (צילום: אודי דגן)
קרן ברטוב - טיפול זוהר (צילום: אודי דגן)

חדש מקרמה קרמי גוף עשירים המזינים את העור בלחות, מסייעים בהרגעת יובש, מעניקים תחושת רכות ומבושמים בניחוח עדין. נוסחת קרמי הגוף מבוססת על מרכיבים המסייעים בשמירה על מראה עור בריא. המרקם העשיר מגיע משילוב של חמאת שיאה, ויטמין E ובנוסף, מוצר אחד מכיל חמאת מורמורו והשני שמן קוקוי, לאחר המריחה העור נינוח ורגוע יותר.
מחיר מומלץ: 22.90 שקלים. 

CREMA קרם גוף עשיר (צילום: ירון ויינברג)
CREMA קרם גוף עשיר (צילום: ירון ויינברג)

סטארבקס משיקה את הקפסולות האהובות באריזה חדשה ומרעננת, ליצירת מראה אחיד של השרוולים הייחודיים של סטארבקס. קפסולות הקפה של סטארבקס מתהדרות בשלושה סוגי קלייה: בהירה, בינונית וכהה הנותנים מענה רחב לצרכים השונים של הצרכן בישראל. השינוי חל בכל 12 הטעמים המשווקים בארץ:  קרמל, וניל גוואטמלה, סאני דיי, בלונד אספרסו, קולומביה, פייק פלייס, האוס בלנד, ורונה, אספרסו, אספרסו נטול ואיטליאן רוסט.
מחיר מומלץ: 23.90-10 שקלים. 

סטארבקס בעיצוב חדש (צילום: סטודיו אסם)
סטארבקס בעיצוב חדש (צילום: סטודיו אסם)