JUVENA מותג הקוסמטיקה השוויצרי מציג: קרם עיניים וטיפוח ריסים Anti-Wurkle Eye Cream מסדרת יובנה אפיג'ן: קרם עיניים למיצוק ומתיחה, עשיר בוויטמינים ושמנים יוקרתיים, משפר סימני קמטים וקמטוטים ומעניק זוהר. מוצר טיפוח זה, הנמס בעדינות, מרגיע את אזור העיניים הלחוץ, העפעף העליון במיוחד מורם ופותח את כל ההבעה של העין. בשימוש קבוע, קו הריסים מתעבה ושערות הריסים הבודדות לא רק מתחזקות, אלא גם מתארכות בצורה משמעותית.
מחיר מומלץ: 240 שקלים. 

יובנה קרם עיניים וטיפוח ריסים (צילום: יחצ)
יובנה קרם עיניים וטיפוח ריסים (צילום: יחצ)

מותג מוצרי החלב והיוגורט הבינלאומי Muller, מרחיב את סדרת Froop הפופולרית עם קציפת הפרי הייחודית, ומשיק שני טעמים ראשונים לשנת 2024, עם טוויסט בטעם ג'ינג'ר: קציפת תות בנגיעות ג'ינג'ר; וקציפת לימון בנגיעות ג'ינג'ר.
מחיר מומלץ: 5.60-4.90 שקלים. 

מעדן מולר חדש (צילום: סטודיו מרחב)
מעדן מולר חדש (צילום: סטודיו מרחב)

לאחר שהסעיר את סניפי רשת SEPHORA באירופה: מותג הטיפוח הספרדי MASQMAI הגיע לרשת APRIL: בין המוצרים שיגיעו סומק פינק מג׳יק בעל מרקם פודרתי וזוהר, מחליק על העור בקלות בשילוב מרהיב של שלושה גוונים ורודים באריזה מהודרת. וסרום אלקסיר שמעניק לחות לעור הודות לחומצות השומן ונוגדי החמצון המצויים בו, בשילוב של שמנים טבעיים. הפורמולה מכילה תמצית עלי כותרת של הפרח ההולנדי הליקריסום הידוע בסגולותיו כאנטי דלקתי, מרגיע את העור, יעיל מאוד בטיפול בצלקות ומסייע להתחדשות רקמות העור. מתאים לפנים, צוואר, גוף, ציפורניים ושיער.
מחיר מומלץ: 205-169 שקלים. 
סרום אליקסיר (צילום: יחצ)
סרום אליקסיר (צילום: יחצ)

מותג הכביסה המוביל בעולם משיק את: PERSIL ADVANCED GEL DEEP CLEAN בפורמולה וטכנולוגיה חדשה! פרסיל ג'ל עם פורמולה וטכנולוגיה חדשה אשר מעניקה פעולה כפולה של ניקיון היגייני למכונת הכביסה ומסייעת בהסרת כתמים קשים.
מחיר מומלץ: 59.90-34.90 שקלים. 

Persil Gel DEEP CLEAN (צילום: הנקל חול)
Persil Gel DEEP CLEAN (צילום: הנקל חול)

פולה בליק דיין משיקה קרם חדש עשיר בלחות לימי החורף היבשים ובכלל. POLA booster קרם לחות לפנים קרם אנטי אייג'ינג ליום ולילה המטפל בקמטוטים,סימני עייפות וגמישות העור. קרם עשיר בחומצה היאלורונית להשבת הנפח לעור. קרם פעיל המכיל גם תרכובות טבעיות כגון פוליפנולים העוזרים להגביר את עובי האפידרמיס, צפיפות הקולגן ולשפר את גמישות העור. עשיר במיוחד בוויטמינים מינרלים, חומצות ותמציות צמחים החיוניות לעור. מעניק לעור לחות והזנה, מותיר את העור רך, מבריק וחלק ללא תחושת שמנוניות.
מחיר מומלץ: 500 שקלים.

פולה בליק קרם בוסטר לחות (צילום: יחצ)
פולה בליק קרם בוסטר לחות (צילום: יחצ)

סופר-פארם משיקה את grove, מותג טבעוני חדש, הכולל סדרת מוצרי טיפוח אשר לא נוסו על בעלי חיים וכן אביזרים לניקוי ועיסוי הגוף. מוצרי הסדרה מגיעים באריזות בצבעי בז', עץ וירוק טבעיים, הם מתאימים לשני המינים.
טווח מחירים: 49.90-12.90 שקלים.  

GROVE  (צילום: יחצ)
GROVE (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON, משיק את קולקציית White Rose החדשה במהדורה מוגבלת בריח ורד לבן ומאסק. בין מוצרי הקולקציה: סבון רחצה על בסיס שמנים, פילינג וחלב גוף.
טווח מחירים: 119-45 שקלים.

SABON קולקציית “White Rose”  (צילום: רונן מנגן)
SABON קולקציית “White Rose” (צילום: רונן מנגן)