NOODY, מותג המחטבים האופנתי של אורנה אלוביץ' השיק קולקציה חדשה ואת שיתוף הפעולה במתחם האופנה וחנות הקונפסט של בית האופנה משכית.

כחלק מההשקה, אורנה אלוביץ' ושרון טל, מעצבת בית האופנה משכית, אירחו נשים למפגש העצמה נשית לרגל יום האהבה, שכלל מפגש עם הסטייליסטית סנדרה רינגלר. בין האורחות שהגיעו: אופירה אסייג, מור סילבר, מור סוויד, קסניה טרנטול, אורנה דץ, שרית משכית, גלית שרצקי פרבר ונשים נוספות. 

NOODY  (צילום: דור שרון)
NOODY (צילום: דור שרון)

NOODY (נודי) הוא מותג ביגוד אופנתי ואקסקלוסיבי של הלבשה מחטבת יומיומית לנשים, בכל הגילאים, בכל הגזרות. הפריטים המחטבים שלנו עשויים מבד נמתח ללא תפרים. בזכות הבד הגמיש והנמתח כל הפריטים מגיעים במידה אחת. המותג גם מציע פתרון טכנולוגי של בד סימלס הנסרג בטכנולוגיה מתקדמת באירופה. החוטים מאוד דקים וגמישים וכך נמתחים על הגוף ונותנים תחושת איסוף והחלקה. 

"מהיום הראשון שפתחנו את NOODY ידענו שנעשה הכל כדי לוודא שהייצור שלנו משתלב עם הערכים שלנו של שמירה על כדור הארץ, הפריטים שלנו נסרגים מבד סימלס איכותי ודקיק באופן שלא משאיר כמעט פסולת בייצור והאריזות עשויות נייר ממוחזר. הדגמים של NOODY מתהפכים כך שמתאימים לשני הצדדים שלא תצטרכי לרכוש יותר מפריט אחד", אמרה אלוביץ'. 

ניר טל, מנכ"ל בית האופנה משכית: "אנחנו במשכית מאמינים שהלקוחות צמאים לחוויות ואווירה קהילתית ולכן פתחנו חנות קונספט חדשה בהשקעה משמעותית ברחוב אוסישקין ברמת השרון אשר תהיה בית של יצירה ישראלית. זה חלק ממהלך התרחבות משמעותי אשר מטרתו הנגשת המותג לקהל אשר צמא לעיצוב ישראלי איכותי ועל זמני."

מחיר: החל מ-162 שקל, בחנות הקונפסט באושסקין 28, רמת השרון.