ג׳ניפר אניטסון אפשרה הצצה נדירה לארון ההלבשה המאסיבי שלה, באחוזה בבל אייר ששווה סכום ״צנוע״ (אנחנו צינים כמובן) של 21 מיליון דולר. את החלל המרשים היא הראתה בכמה תמונות שפורסמו בחשבון אינסטגרם שלה ביום רביעי, בהן רואים אותה מתאפרת לקראת טקס פרסי פרס בחירת הקהל לשנת 2024.

"קולטת את כל האהבה מהטקס הלילה. ואדם סנדלר, תמיד תהיה אייקון בעיניי!" היא כתבה בכיתוב לפוסט לאחר שכיבדה את חברה הטוב אדם סנדלר בפרס האייקון של בחירת הקהל. 

ג׳ניפר אניסטון בחשיפה נדירה לארון הבגדים שלה (צילום: אינסטגרם)
ג׳ניפר אניסטון בחשיפה נדירה לארון הבגדים שלה (צילום: אינסטגרם)

בתמונות, אניסטון בת ה-55, מתלבשת בארון הענק שלה שבקלות יכול להיות בגודל של דירה שלמה של מישהו. האזור היוקרתי כולל מספר רב של יחידות מדף חלקות המאכסנות את אוסף השמלות המעצבות שלה ויש בו שביל עץ ארוך העובר במרכז שמוביל לארון גדול. עם תקרה גבוהה ותאורת שקע, לארון גם פינת איפור עם כיסא כחול שבו השחקנית יכולה לעשות שיער ואיפור.

״תגידו גבינה״ (צילום: אינסטגרם)
״תגידו גבינה״ (צילום: אינסטגרם)

צוות הסטיילינג שלה אפילו צילם סלפי בתוך ארון ההלבשה, והראה עוד זווית של אפשרויות התלבושת האינסופיות של אניסטון. היא גם כללה תמונה של שני הכלבים שלה מוטלים בקרבת אחת מקונסולות האחסון היוקרתיות שלה. בנוסף, כוכבת "חברים" שיתפה סרטון שבו היא מנשקת למצלמה תוך כדי החלקה בסלון בבית האחוזה שלה.

ג׳ניפר אניסטון בהצצה נדירה לארון הבגדים באחוזה ששווה 21 מיליון דולר (צילום :אינסטגרם)