רשת "אופטיקנה" הודיעה כי בימים אלה היא פותחת חנות דגל ראשונה למותג קאטליה. החנות תיפתח בקניון עזריאלי מול הים אילת, בגודל של 50 מ"ר.

חנות קאטליה תציע כ-500 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראיה, המשלבים עיצובים טרנדיים ולצדם דגמים קלאסיים, כך שכל אחד יוכלו למצוא את הזוג המתאים להם.

קטאליה ואופטיקנה חרטו על דגלן את ערך הקיימות ועל כן משתמשים בחומרי גלם "אקו פרנדלי". כמו כן, המשקפיים של המותג משלבים חומרים מתקדמים כמו טיטניום, או בעלי צירים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות.  

קאטליה. חנות ראשונה באילת (צילום: טלמור פרויקטים, אופטיקנה)
קאטליה. חנות ראשונה באילת (צילום: טלמור פרויקטים, אופטיקנה)

המותג קאטליה חדר במהירות יחסית לשוק הישראלי, לא מעט בזכות הפרזנטורים הראשיים, עומר אדם ויעל שלביה. עד כה היה ניתן למצוא את המשקפיים של המותג בחנויות הרשת של אופטיקנה, תוך שיתופי פעולה עם משפיענים רבים. זה צעד חשוב למותג, שיוצא לראשונה לדרך עצמאית, שצפויה להנגיש אותו לקהל הצעיר וחובב הטרנדים. 

בחנויות תוכלו לראות במהלך השנה את ארבע הקולקציות השנתיות, כמו גם דרופים חדשים שמאפשרים להתחדש כל הזמן בהתאם לטרנדים החמים. 

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "לאור ההצלחה הגדולה של המותג באהדת הקהל וגידול המכירות בסניפי אופטיקנה, מותג המשקפיים קאטליה עובר לשלב הבא ובנוסף יעמוד כרשת חנויות ודוכנים עצמאית. חנות הדגל מוקמת בימים אלו בקניון מול הים אילת. הבחירה באילת נבעה מהאמונה הגדולה בעיר ובכך שתחזור להיות מוקד עליה לרגל של ישראלים רבים מכל רחבי הארץ. כמו כן, בהמשך לעשייתו מעוררת ההשראה במהלך המלחמה של של חברנו הפרזנטור עומר אדם, בחרנו לחזק את כלכלת העיר אילת. בהמשך יקומו מספר דוכנים בקניונים נבחרים ברחבי הארץ. המותג קאטליה הינו מותג יוצא דופן בשוק המשקפיים בישראל המשלב עיצוב ואיכות יוצאי דופן מהחומרים המתקדמים ביותר בתחום, תחת המטריה המקצועית האופטומטרית של אופטיקנה עם מחיר נגיש, מהווה מתכון מנצח".