מותג האופנה New Era החל כחברת כובעים אמריקאית ונוסד איי שם בשנת 1920. New Era היא בין היתר הספקית הבלעדית של כובעי בייסבול לליגת הבייסבול האמריקאית ומהווה כלידר לסגמנט הכובעים והביגוד. כעת, המותג משיק לראשונה קוקלציה ייעודית לנשים וגם חושף את קולקציית אביב- קיץ 2024:

NEW ERA קוקציית נשים חדשה 2024  (צילום: יחצ)
NEW ERA קוקציית נשים חדשה 2024 (צילום: יחצ)

New Era מייצרת פריטים בעולמות הספורט והסטריט, ולראשונה המותג משיק קולקציה ייעודית לנשים, קולקציה ספורט אופנתית הכוללת: חולצות טי שירט מעוצבות במגוון צבעים, גופיות גזרת קרופ מבד כותנה איכותי, לצד מכנסי טרנינג קלילים ומרווחים, מגוון טייצים ספורטיביים ועוד. עם מראה קז'ואלי, נוח וסגנון ספורטיבי-אורבני מגניב, קולקציית הנשים החדשה של New Era תאפשר להרגיש בבית על המגרש או ברחובות העיר. 

NEW ERA קוקציית נשים חדשה 2024  (צילום: יחצ)
NEW ERA קוקציית נשים חדשה 2024 (צילום: יחצ)

במקביל להשקת קולקציית הנשים, NEW ERA חושפים גם את קולקציית האביב-קיץ לשנת 2024, בה ניתן למצוא מגוון של פריטים בהשראת עולם הספורט והסטריט. הכובעים ופריטי הביגוד ממותגים עם וגואים של הליגות הגדולות בעולם החל מ:  MLB, NFL, NBA, כדורגל אירופאי ועד לספורט מוטורי, פורמולה 1 , גולף ועד לקריקט MLB. מגוון של הדפסים צבעוניים, ופריטים ייחודיים המעניקים לקולקציה את הטוויסט של אופנת רחוב טרנדית.

NEW ERA קולקציית אביב 2024  (צילום: יחצ)
NEW ERA קולקציית אביב 2024 (צילום: יחצ)

קולקציית הנשים וקולקציית האביב זמינות באתר הרשמי החדש של NEW ERA בסניפי חנויות הרשת – תל אביב: שינקין 19, דיזנגוף סנטר. אילת: טיילת רויאל ביץ, וחנויות האופנה והספורט הנבחרות ברחבי הארץ.