הדוגמנית מאיה קיי, שרק בחודש שעבר דיווחנו לכם כאן שהיא חובקת זוגיות חדשה, התייצבה אמש, יחד עם מיטב הסלבס באירוע החתונה של שחף וטליה באולם הלאגו, אלא שהלוק שבחרה ללבוש לאירוע, לא ממש עבר חלק להרבה אנשים בגרון, ואם להיות כנים, גם לנו. 

מאיה הגיעה אירוע כשלבשה שמלה בצבע אדום המורכבת בחלקה העליון מטופ קטנטן שמתחבר לחצאית א-סימטרית בגזרה נמוכה שחושפת את האגן שלה וכמובן את הבטן המחוטבת של הדוגמנית. את הלוק היא השלימה עם שרשרת קולר מאותו בד אדום. על הטוטאל לוק אחרי המעצב אלי טלה. 

התגובות על הלוק אותו שיתפה קיי בחשבון האינסטגרם שלה לא איחרו לבוא: ״הולכת למועדון חשפנות או חתונה?? קצת כבוד עצמי. שום קלאס״, "אוקיי, אבל איפה השמלה?", "שכחת להתלבש. פשוט חשוף מדי", "ככה לא באים לחתונה", "כלל מספר 1, לא לובשים אדום בחתונות, זה לא היום שלך מאמי", "למה את ערומה", "לא הוגן לגנוב ככה את כל הפוקוס מהכלה", כל אלו ועוד היו רק חלק קטן מהתגובות שקיבלה קיי על בחירת השמלה.

התגובות בפוסט שהעלתה מאיה קיי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובות בפוסט שהעלתה מאיה קיי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הניסיון להתחכם הוא לפעמים ללא ספק מיותר, גם כאן, פרובוקציה מיותרת שממש לא מתאימה לחתונה ולגמרי אבל לגמרי היה אפשר לוותר עליה.

שחר חיון ומאיה קיי בצילומי קמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)
שחר חיון ומאיה קיי בצילומי קמפיין twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

כזכור, בחודש מרץ תפסנו את הדוגמנית מאיה קיי בסולחה עם שחר חיון. קיי וחיון נפגשו באירוע השקה למותג האופנה טוונטי פור סבן, אותו המותג לו הן משמשות כפרזנטוריות, והחליט וללבן את העניינים כשיצאו לפינה צדדית ריקה מאדם, אממה, עוברי אורח שעברו במקום וראו את השתיים שהיו עד לפני שנייה יריבות, תיעדו לנו את הרגע המכונן  אמן ויכולנו להיות תולעת על העץ ליד, כדי לשמוע את חילופי הדברים בין הדוגמניות שנראו בשיחה מאוד אינטנסיבית .