לכבוד יום הולדתו ה-22, משפחתו של החטוף אלמוג מאיר ג'אן, שנמצא בשבי חמאס כבר 208 ימים, יחד עם חברת האופנה הישראלית רנואר והאמנית 'קוקטית' (שירה ברזילי), הוציאו קולקציית חולצות עם כיתוב זהה לקעקוע החרוט על זרועו של אלמוג ״ALIVE״. החולצות ימכרו באתר רנואר כאשר כל הרווחים יועברו כתרומה למטה משפחות החטופים. אימו של אלמוג מספרת שאלמוג אוהב אופנה והקשר בין רנואר והקעקוע "ALIVE" מעצימים את משמעות החיים בתקופה זו. 

אלמוג מאיר ג'אן עם הקעקוע על זרועו (צילום: באדיבות המשפחה)
אלמוג מאיר ג'אן עם הקעקוע על זרועו (צילום: באדיבות המשפחה)

אלמוג מאיר ג'אן היה אמור להתחיל את עבודת חלומותיו בחברת הייטק מייד לאחר שמחת תורה אילולא התקיפה והזוועות שחולל ארגון החמאס ב-7/10/23. את ההתחלה של פרק זה בחייו ביקש לחגוג עם חברים במסיבת הטבע נובה ליד רעים. ב- 7:45 אותו בוקר הספיק להתקשר לאימו ולספר שהוא מתחבא. לפי עדויות, אלמוג ניסה להמלט ברכב מאזור המסיבה עם 3 מחבריו אבל הרכב נפגע מירי לכיוונם וארבעתם נמלטו מהרכב. כל מי שהיה ברכב נרצח ואלמוג נחטף. משפחתו פועלת כל העת למען חזרתו הביתה.

רנואר בקולקציה למען החטוף אלמוג מאיר ג'אן (צילום: הילה חן)
רנואר בקולקציה למען החטוף אלמוג מאיר ג'אן (צילום: הילה חן)

מחירי החולצות: 129.90 שקלים. לרכישה לחצו כאן

יפעת פסטרנק סמנכ"לית השיווק של רנואר: ״כשהגיעה הפניה ממשפחתו של אלמוג, מיד נענו לשיתוף הפעולה, יחד עם האמנית שירה ברזילי. כבר יותר מחצי שנה ש133 חטופים בשבי החמאס, וכל יום שעובר הוא סכנת חיים. העבודה על הקולקציה הזאת, עם קעקוע שקיבל מיד אחרי ה7 באוקטובר משמעות חדשה ומצמררת, קורעת את הלב ומזכירה לכולנו מה חשוב באמת- להחזיר את כולם הביתה. משפחת רנואר מחבקת את משפחות החטופים וקוראת מכאן לחזרתם של כולם עכשיו.״