מחר (ב׳) יתקיים אירוע האופנה הגדול של השנה- נשף המט גאלה המסורתי, אליו יגיעו הכוכבים הגדולים והנוצצים ביותר בהוליווד. רגע לפני האירוע, כוכבי הביצה ההוליוודית נוהרים לעיר ניו יורק (בה יתרחש האיוונט הנוצץ כמדי שנה), ואנחנו תפסנו את סידני סוויני מסובבת ראשים כשהיא מתהלכת ברחובות העיר בטופ ג'ינס חשוף וסקסי.

סידני סוויני (צילום:  Amy Sussman/Getty Images)
סידני סוויני (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

השחקנית, שממש לאחרונה הרשימה אותנו בשמלה שחורה ללא שרוולים עם חיתוכים במסיבת עיתונאים של Immaculate במקסיקו סיטי, לבשה אמש (ש׳) טוטאל לוק מלא תוצרת המותג מיו מיו לאחר שנחתה בעיר הגדולה לקראת נשף המט ביום שני הקרוב.

כוכבת "רק לא אתה" חשפה את בטנה ואת גבה החטובים לחלוטין בטופ צינור הדוק, שנצמד לחזה שלה. היפהפייה הבלונדינית נתנה וייב של שנות ה-90 עם ג'ינס רופף ומותניים נמוכים בגימור חום.

היא הציגה את גזרתה הצרה ובשילוב המראה הזה עם משקפי שמש כהים, עגילי חישוק כסופים ותיק לבן זעיר של מיו מיו. סוויני הוסיפה גוונים כהים למערכת הלבוש שלה עם זוג נעלי עקב שחורות וחגורה שישבה על מותניה.שערה הזהוב הקצר גלש על כתפיה בעוד שבחרה במראה איפור קליל שהדגיש את לחייה ושפתיה הוורודות. היא חייכה חיוך רחב בעודה עוברת על פני מעריצים נלהבים תוך שהיא מתאימה את מכנסי הג'ינס הרפויים שלה.

למרות שלעיתים קרובות היא בוחרת בלבוש נועז וחשוף, סוויני מרגישה שאין לה שליטה על תפיסת הקהל או הציבור הכללי את גופה כשמדובר בסרטיה. למרות שצברה לא מעט הצלחה בשנה החולפת, היא אמרה בראיון שחלקם מתמקדים בגופה ולא במשחקה.

היא אמרה ל"Variety" במרץ שהיא מודעת למה שאנשים אומרים עליה, "אני רואה את זה ופשוט לא יכולה להרשות לעצמי להגיב, אני לא יודעת איך להסביר את זה - אני עדיין מנסה להבין את זה בעצמי".

הכוכבת מרגישה שהיא מוצבת בתפקידים אופייניים על סמך מבנה גופה. "אנשים מרגישים מקושרים וחופשיים לדבר עליי בכל צורה שהיא, כי הם מאמינים שחתמתי על חיי בהסכמה. שאני לא אנושית יותר, כי אני שחקנית. שהדמויות האלה הן עבור כולם, אבל אז אני כסידני איני שייכת יותר לעצמי. זוהי מערכת יחסים מוזרה שיש לאנשים איתי ואין לי עליה שום שליטה או דעה,״ היא סיימה.

בנשף המט של שנה שעברה היא לבשה שמלת חצוצרה מעוטרת בצבע ניוד של מיו מיו והציגה את המניקור המקושט בוורוד שלה. סרט שחור נקשר לשיערה של סוויני, שתאם לסרט השחור שנקשר בברך של שמלתה הנועזת.

סידני סוויני (צילום: Theo Wargo/Getty Images for Karl Lagerfeld)
סידני סוויני (צילום: Theo Wargo/Getty Images for Karl Lagerfeld)

הנושא השנה הוכרז כבר בנובמבר: 'היפהפיות הנרדמות: התעוררות מחדש של האופנה.' נחכה בסבלנות לראות את הלוקים המעניינים שיהיו מחר על השטיח האדום.