רגע אחרי שביצעה את החזרות על בימת האירוויזיון שבמאלמו שוודיה, וימים ספורים לפני שתעלה על הבמה מול כל אירופה בחצי הגמר השני, חברי המשלחת הישראלית יחד עם עדן גולן, השתתפו אתמול (ראשון) בטקס יום השואה. באותו זמן בדיוק, התקיים אירוע חגיגי של שאר המשלחות באזור אחר של העיר, אליו גולן כמובן - לא הגיעה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

האירוע המדובר הוא טקס פתיחת אירועי האירוויזיון שמתקיים בתחילת השבוע של אירועי תחרות הזמר. העיר המארחת מקדמת בברכה את המשתתפים באירוע של יחסי ציבור, שמטרתו לשווק את תחרות הזמר ואת העיר המארחת, ולהציג את המשתתפים לאמצעי התקשורת. מדי שני, המתמודדים מגיעים לשטיח כשהם לובשים תלבושות מוגזמות ומושקעות, כאלו שלעיתים אף מושקעות ומאפשרות יותר מהלוק שנלבש באירוע האירוויזיון עצמו ואף זוכות לסיקור רב.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel‎‏ (@‏‎noakirel‎‏)‎‏

גולן, והמשלחת הישראלית, כולל המעצב אלון ליבנה שאחראי על הלוקים של עדן לאירוויזיון והסטייליסט איתי בצלאלי שנוכח ומעורב גם הוא בכל התהליך, עמלו שעות נוספות כדי להבטיח שעדן תגיע לשטיח הטורקיז עם לוק שיסובב את הראשים של כולם וימשוך את תשומת הלב, כשכן מדובר בשמלה עם יפיפיה עם חשיבה עמוקה עד הפרטים הקטנים. אך הם לא לקחו בחשבון שיצטרכו לוותר על הלוק המושקע שהכינו במיוחד עבורה, כי האירוע המדובר ״יפול״ בדיוק בערב יום השואה.  

עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה. סטיילינג: איתי בצלאלי (צילום: ערן לוי)
עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה. סטיילינג: איתי בצלאלי (צילום: ערן לוי)

״כמו שאת יודעת הלוק של השטיח הטורקיז הרבה פעמים יותר מעניין מהלוק של ההופעה עצמה״ מספר לנו המעצב אלון ליבנה, ״לכן תכננו אני ואיתי (בצלאלי) להפגיז פה בגד מטורף״ הוא ממשיך, ״תכננתי את המחוך המפוסל שאני די מזוהה איתו, גם שנה שעברה עשיתי לנועה קירל לשטיח הטורקיז איזשהו לוק מפוסל בצבע כסף. ואז התבשרנו שזה פשוט לא קורה שזה נופל על יום השואה האירוע של שטיח הטורקיז למרות שהם יכלו לעשות את זה יום לפני או יום אחרי, אבל משום מה הם בחרו- הנהלת האירוויזיון, לעשות את זה ביום השואה.. אני לא בטוח שזה במקרה בכלל, מה שגרם לזה שישראל לא תשתתף באירוע. בלוק פשוט לא השתמשנו בסוף אז רק צילמנו אותו כמו שאת רואה בתמונה מהממת״

נועה קירל (צילום: ערן לוי)
נועה קירל (צילום: ערן לוי)