נשף המט כלל השנה כמה מראות בולטים ולא מעט מראות שפחות התחברנו אליהם, אבל הייתה מישהי אחת שכולם כולל כולם דיברו עליה, וכמעט אף אחד לא הכיר אותה. הבחורה הזאת עונה על השם מונה פאטל, יצאנו לבדוק מי זאת ומי אחראי על השמלה עוצרת הנשימה שלבשה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ברגע שדרכה על השטיח האדום, פאטל שהיא מתברר יזמית הודית, הציתה את המדיה החברתית בשמלת הפרפר המרהיבה שלה מאת איריס ואן הרפן. כפרשנות לנושא המט "היפהפיות הנרדמות: תחיית האופנה" ולקוד הלבוש "גן הזמן", פאטל לבשה שמלה צמודה עם שובל מדהים שנראה כאילו נלקח ישר מגן יער. מה שמשך את עיקר תשומת הלב שלנו היו פרפרי ה-3D הקינטיים שעלו על זרועותיה כמו כפפות אופרה, שנפתחו ונסגרו במהלך הלילה הודות למנוע שהוטמע בשמלתה. אז מי בדיוק האורחת ה"מסתורית" והמדהימה ביותר שכולם מדברים עליה?

זה היה נשף המט הראשון שלה
זו דרך טובה להתחיל בגדול, נשף המט 2024 סימן למעשה את הבכורה של פאטל באירוע האופנה. ולמרות שזו הייתה הפעם הראשונה שלה בנשף היוקרתי, היא אינה זרה למארגנת האירוע, Vogue, לאחר שהופיעה בעבר במגזין. בנובמבר 2021, ווג כתבה על ארוחת ערב בניו יורק שפאטל אירחה לארגון הצדקה שלה, Couture for Cause. על פי אתר הארגון הוא "שואף להניע שינוי חיובי דרך האופנה ולעורר בכל אישה את ההכרה בעצמיותה הגבוהה ביותר".

שנה קודם לכן, היא נפגשה עם העורכת הראשית אנה ווינטור בכבודה ובעצמה בהקרנה של "אמה". היא שיתפה את התרגשותה מהפגישה עם ווינטור ברשת, וכתבה: "האינטראקציות הראשונות שלי עם אנה ווינטור האגדית בהקרנת אמה אמש יהיו רגע בלתי נשכח בחיי. תודה ל-@voguemagazine ולצוות #vogue100 על ערב כל כך מדהים".

מונה פאטל (צילום:  Aliah Anderson/Getty Images)
מונה פאטל (צילום: Aliah Anderson/Getty Images)

השמלה עוצבה על ידי לאו רואץ' 
אין זה מפתיע שהמראה של פאטל היה כל כך בולט; בנוסף לעיצוב מספר מראות עבור זנדאיה, ששימשה כיו"ר משותף לאירוע, הסטייליסט המפורסם לאו רואץ' עבד עם פאטל גם על שלה. לפי מגזין ווג, רואץ' נסע להודו כדי לחבר את שמלת איריס ואן הרפן המותאמת אישית לפאטל, כולל ביקור במפעל במומביי לשיחה עם חברי הצוות של המעצבת ונסיעה ברחבי העיר לבחירת תכשיטים למראה.

הפרפרים בתנועה על בגדיה היו הרעיון שלה
מתברר שפאטל הייתה מעורבת מאוד ביצירת מראה המט שלה. למעשה, Vogue India מדווחים שהפרפרים המרפרפים שמשכו את תשומת לב הקהל היו למעשה הרעיון שלה! המגזין מציין כי התוספת למראה שלה הייתה ״מבטא שהיא הגשימה בשיתוף פעולה עם חבר שהתחיל לעבוד על היצירה הזו חודשים מראש, וסיים אותה רק יום לפני בכורת השטיח האדום על זרועותיה של פאטל".

"רציתי שהמראה הראשון שלי יהיה משהו שחוגג את המורשת שלי וגם משלב את אהבת הקוטור שלי, וכששמעתי על הנושא, איריס ואן הרפן נראתה כמו הבחירה המתבקשת", אמרה פאטל לווג הודו לפני נשף המט.

היא יזמית מהודו
פאטל נולדה במקור בוודודרה שבגוג'ראט, לפני שעברה לארצות הברית בגיל צעיר כדי ללמוד באוניברסיטת רטגרס, לפי ווג הודו. היא בסופו של דבר התיישבה בארה"ב ב-2003 כשבנתה את הקריירה שלה כיזמית, וכיום מתגוררת בפלורידה, לפי פורבס. בנוסף להקמת ארגון הצדקה שלה, Couture for Cause, היא גם ייסדה את חברת הבריאות-טק radXai ואת קבוצת הקהילה Haute Mindset, לפי האינסטגרם שלה. ב-2021 היא נכללה ברשימת The Next 1000 של פורבס על הישגיה.

מונה פאטל (צילום:  Aliah Anderson/Getty Images)
מונה פאטל (צילום: Aliah Anderson/Getty Images)

יש לה תארים מרשימים למדי
מלבד הקריירה המרשימה שלה, לפאטל יש גם רקע אקדמי מרשים למדי. באינסטגרם שלה היא מציינת את עצמה כבוגרת בית הספר לעסקים של הרווארד, בית הספר למנהל עסקים של סטנפורד ובית הספר למנהל עסקים סלואן של MIT. בקיצור, בחורה מסקרנת שללא כל ספק עשתה לנו חשק לטעום ממנה עוד.