אמש (ש׳) התקיים אירוע גמר האירוויזיון בו ישבו לצפות כשגולת הכותרת של הערב, לפחות מבחינתנו, הייתה עדן גולן המהממת שעלתה על הבמה לביצוע מהמם, השאירה אבק למתחרים והביאה למדינת ישראל גאווה רבה. במהלך השידור, ראינו כל מיני תופעות מוזרות, תלבושות הזויות ושירים שפחות התחברנו אליהם, אבל ראינו משהו אחד שפשוט לא יכולנו להתעלם ממנו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TMF‎‏ (@‏‎tmf.il‎‏)‎‏

מעריצי האירוויזיון (וגם אנחנו אם לומר את האמת) נותרו המומים כאשר הזמר הפיני ״Windows95man״ או בשמו האמיתי - טמו קייסטרי הופיע לכאורה עירום לחלוטין במהלך ההופעה שלו אתמול.הדי ג׳י הפיני עלה לבמה מתוך צורה של ביצה עשויה טלאי ג'ינס וביצע את השיר שלו "No Rules!" כשהוא בקושי לבוש וצולם בזוויות מצלמה מאוד מתוחכמות כשהוא לובש חולצת טי קצרה לבנה עם זוג גרביים וסנדלים.

קריפי ברמות (צילום: רויטרס)
קריפי ברמות (צילום: רויטרס)

הופעתו עוררה זעם בקרב הצופים בבית שפנו לרשת X (לשעבר טוויטר) כדי לומר שהם בהלם מכך שהורשה להופיע כך. ברשתות פורסמו תגובות כמו- "מי אישר לפינלנד שיהיה לה גבר חצי עירום על הבמה?" ו"פינלנד??? בבקשה תגידו לי שהבחור הזה לא עירום לגמרי???".דובר בשמו של הזמר טען מראש כי הוא רק מנסה להיות נאמן לאמנות שלו וכי ההופעה מספרת את סיפור "אין חוקים" שהוא המוטו שלו כבר יותר מ-10 שנים.

Windows95man (צילום: JESSICA GOW/TT/TT NEWS AGENCY/AFP via Getty Images)
Windows95man (צילום: JESSICA GOW/TT/TT NEWS AGENCY/AFP via Getty Images)

בראיון לקראת הופעתו, הוא אמר לסוכנות הידיעות PA: "הבן שלי וכל הצעירים והסבתות אוהבים את זה, אני חושב שהם ממש אוהבים את המופע שלי... ילדים ואנשים מבוגרים כבר לא אכפת להם ולי כבר לא אכפת. אז אני חושב שמבוגרים צריכים ללמוד קצת, ולשחרר קצת ושזה לא כל כך רציני שרואים קצת מהתחת שלי." הוא המשיך: "זה ממש נראה כמו האמנות שלי מה שאני עושה, ולהיות אמיץ כדי לא לזייף כלום...זה ממש לא תמיד קל להיות עצמך."