שבעה חודשים אחרי ה-7 באוקטובר, ובסטודיו של שרין דמרי אינטרטור וצליל לוי, שתי חברות שעומדות מאחורי מותג האופנה אוסטבל (Ustabelle), והעסקים חוזרים להתנהל כבימי שגרה.

לשרין וצליל, שהקימו את המותג בשנת 2016 ומתגוררות במושבים שסמוכים לנתיבות, לקח המון זמן להתאושש מהשבת השחורה. "בחודשיים הראשונים בקושי הגיעו לכאן שליחים כדי לקחת משלוחים" הן מספרות. "חלק גדול מהעובדות שלנו היו מפונות מאיזורי העוטף ולכן לא יכלו להגיע לעבודה. בנוסף, לא היה לנו מרחב מוגן בקרבת המשרד - אז דאגנו בשלב מסוים להביא גליל בטון מאולתר שמשמש לנו עד היום כמרחב מוגן".

קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)
קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)

זה לא רק להתרגל לעבודה במציאות ביטחונית מורכבת שהשפיעה עליהן, גם הקולקציה לא נראתה אותו הדבר בעקבות האירועים הקשים. "הקולקציות שהשקנו אחרי המלחמה היו בעיקר טרנינגים מעוצבים וטישרטים עם מסר אופטימי שקשור למלחמה", הן מדגישות. "הבנו שייקח קצת זמן לחזור לבלות ולצאת וכמותג שרוב הפריטים שלו הם מאוד 'דרסיים'. האמת, זה איתגר אותנו לעצב פריטים שהם ביתיים". 

קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)
קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)

את "אוסטבל" הן הקימו בשנת 2016. שתי אימהות צעירות שחלמו לעצב בגדי ילדים אופנתיים ומתוחכמים כמו של הגדולים. בהתחלת הדרך הן פנו לשוק האמריקאי ומכרו את העיצובים שלהם באתר שהקימו ובבוטיקים בארה"ב. את הפריצה הגדולה שלהן בשוק האמריקאי הן עשו כאשר שיקגו, הבת של קים קרדשיאן, צולמה לובשת את המעיל של המותג. ⁠אחרי הבת של קים קרדישיאן הגיעו גם תמונות פרפאצי של הבת של אירינה שיק וברדלי קופר. בעקבות הבאז בלוגריות ידועות עם מעל ל-5 מליון עוקבים פנו אליהן ורצו לקבל פריטים מיוחדים לבנות.

קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)
קולקציית קיץ, אוסטבל (צילום: ליאור קסון)

ולמרות ההצלחה בעולם הילדים, לפני כשנה הן החליטו לעבור לעולם הבוגרים. וכיום הן מעצבות אופנת נשים (וגם קצת גברים) מוקפדת. "המעבר לעולם המבוגרים היה מאוד טבעי", הן מסבירות. "אופנת הילדים הייתה מאופיינת בקווים וצבעוניות בוגרים. נשים תמיד היה התשוקה האמיתית שלנו, עד שהחלטנו ללכת על זה לקח זמן אבל זו ההחלטה הכי טובה שיכולנו לקבל".

קולקציית ריזורט, אוסטבל (צילום: רפאל מזרחי)
קולקציית ריזורט, אוסטבל (צילום: רפאל מזרחי)

הקולקציה שהן מציעות עכשיו שומרת על הקו הנקי של המותג. יש כאן דגש על בדים נעימים ומחבקים כמו סאטן ובדים סרוגים, אשר מחמיאים לגוף. הצבעוניות של הקולקציה גם כן נשית ועדינה עם שילובי צבעים נטרליים, כמו שחור לבן, תכלת, ורוד, סגלגל, שמנת וירוק-אפרפר. פריטים נבחרים בקולקציה: מכנסיים מתרחבים עם פתח צדי, אוברול קצר עם מפתח גב עמוק, מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה, חליפת חוף מבד סרוג ועוד.

טווח מחירים: 190--590 שקל.
אתר: https://ustabelle.co.il/collections/new-in