פחות משבוע עבר מאז שהזמרת ונציגת ישראל לאירוויזיון 2024 עדן גולן המהממת ריגשה את כולנו כשעלתה על הבמה במאלמו שבשוודיה, וסיפרה סיפור של מדינה שלמה, כשחשוב להזכיר שהיא רק בת 20 ועם הספק לא מבוטל, וכעת היא חותמת על קמפיין ראשון לאחר האירוויזיון.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎EDEN GOLAN‎‏ (@‏‎golaneden‎‏)‎‏

הזמרת שנראה כי טיפוח הוא לגמרי משהו שהיא משקיעה בו לא מעט זמן ומשאבים ונבחרה להיות הפרזנטורית והפנים החדשות של מותג טיפוח השיער נטורל פורמולה. קמפיין מוצרי השיער של המותג יעלה במגוון ערוצים שונים בפריסת מדיה רחבה: סרטוני טלוויזיה בערוצים המובילים, קמפיינים ברשתות חברתיות, דיגיטל ועוד.

עדן גולן (צילום: רן יחזקאלי)
עדן גולן (צילום: רן יחזקאלי)

עדן גולן מסרה: "אני מאוד שמחה ומתרגשת להצטרף למשפחת נטורל פורמולה ועל ההזדמנות לשמש כפנים של מותג מוכר ואהוב." 

גולן, אשר ביצעה את השיר "הוריקן" ביום שבת האחרון על במת האירוויזיון, זכתה עימו במקום החמישי והמכובד, כנגד כל הסיכויים באחת השנים המאתגרות ביותר לישראל בתחרות והפכה במהרה לאחת הכוכבות המבטיחות באירופה, עם זכיה במקום השני בתחרות בבחירות הקהל.

עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)
עדן גולן בגמר האירוויזיון (צילום: רויטרס)

ההוריקן של עדן עשה כותרות ברחבי הגלובוס כשכלי התקשורת ברחבי העולם סיקרו את תחרות האירוויזיון ואת הדי האנטישמיות הרבים שחוותה המשלחת הישראלית בימים האחרונים ובגמר עצמו. חרף זאת, ציינו רבים מהם כי על אף קיתונות השנאה והחרם של הצבעות השופטים, זכתה עדן גולן לאהבה עצומה מקהל הצופים האירופי.

עדן גולן ומתמודדי האירוויזיון, הערב בארץ נהדרת (צילום: באדיבות קשת 12)
עדן גולן ומתמודדי האירוויזיון, הערב בארץ נהדרת (צילום: באדיבות קשת 12)

עדן גולן ודמויות מפתח מהאירוויזיון, הגיעו אמש ל'ארץ נהדרת'. גולן בעצמה הגיע לאולפן ופגשה את דמותה שגילמה שני כהן. בנוסף, הופיעו  המתמודדים שעלו לכותרות בשבוע האחרון כשיצאו נגד ישראל. מרינה סאטי המתמודדת היוונייה, במבי תאג, המכשפה האירית ונמו המנצח השוויצרי והם פשוט קרעו אותנו מצחוק! קצת הומור זה תמיד טוב