מותג אופנה בינלאומי שאנחנו מניחות שכולכן נתקלתן בו באחד הטיולים שעשיתן לאירופה, מגיע לישראל: TALLY WEiJL רשת האופנה השוויצרית לנשים תפתח לראשונה שמונה סניפים בישראל, וכן אתר ישראלי לרכישה און ליין.

על מי מדובר?
TALLY WEiJL הוא סיפור הצלחה גדול שנולד ב1984 בשוויץ. טלי אלפסי-ויג'ל (שהיא ישראלית שנולדה וגדלה בתל אביב להורים ממוצא רומני והולנדי) וביט גררינג, הם שני אנשים נלהבים ונחושים שהאמינו כי לכולם יש זכות גישה לטרנדים העדכניים ביותר בכדי לבטא אמירה באמצעות סגנון לבוש. הם מכרו את הפיאט הקטנה שלהם והחלו לספק בגדים לבתי אופנה ובוטיקים שוויצרים. היכולת שלהם לספק את הקולקציות בתוך שבועיים עד ארבעה שבועות בלבד הייתה מהפכנית, ו"בדיוק בזמן" הפכה למפתח שלהם להצלחה.

TALLY WEiJL   (צילום: יחצ חול)
TALLY WEiJL (צילום: יחצ חול)

כעבור 3 שנים ביט וטלי פתחו את החנות הראשונה שלהם TALLY WEiJL בפרייבורג. זו הייתה תחילתה של אימפריית אופנה קטנה המונה כיום מעל ל-800 חנויות ברחבי העולם, 14 חנויות מקוונות ו-3,000 עובדים. כיום המותג מצליח בעיקר בזכות הסטייל האורבני שלו המתכתב עם הטרנדים העדכניים ביותר, הכולל היצע רחב ומגוון במחירים שווים לכל כיס. במטרה לתת מענה להעדפות סגנון מגוונות הקולקציות כוללות שילוב חולצות טי פשוטות בצבעי בייסיק לצד עיצובים ייחודיים בהדפסים צבעוניים ונועזים, ועד שמלות וחליפות מחויטות שהיילייטס, קולקציית ג'ינסים ייחודיים בהם הקימורים והנוחות תופסים את אור הזרקורים.

TALLY WEiJL   (צילום: יחצ חול)
TALLY WEiJL (צילום: יחצ חול)

הזיכיון הבלעדי למותג בארץ שייך לחיים מגנזי ואלון סבג הבעלים של קבוצת "POZA“ (רשת המתמחה בביגוד והנעלה לכל המשפחה), שזיהו את הצורך בבשורה צעירה ורעננה לעולם האופנה עם מותג טרנדי, צעיר וחדשני במחיר נגיש לכל כיס. עם הבנה זו, יצאו למסע חיפושים ברחבי העולם במהלכו הכירו את מותג האופנה השוויצרי TALLY WEiJL שענה על כל הדרישות לבגדים טרנדיים במחירים נוחים תוך התחשבות בסביבה.

TALLY WEiJL   (צילום: יחצ חול)
TALLY WEiJL (צילום: יחצ חול)

את המותג תוכלו לרכוש בבסניפי הרשת: רחובות , אשדוד , אשקלון ,בת-ים, ראשון לציון ,עפולה, טבריה וכרמיאל (בתוך חנויות POZA) ובאתר TALLY WEiJL ישראל