הזמרת המהממת קייטי פרי החזיקה ידיים עם ארוסה אורלנדו בלום בצאתם ממסיבת הסיום של "אמריקן איידול", תחרות המוזיקה המוכרת לכולנו, ביום ראשון בלילה - כשהיא פורשת אחרי שעשתה שבע עונות בתוכנית המצליחה.

הזמרת בת ה-39 הרשימה בחליפת נצנצים משולבת עם חולצה מובנית ייחודית. היא חשפה הצצה לבטן החטובה שלה בשילוב החצאית שאיתה שילבה סנדלים מוזהבות.

שיערה הכהה עוצב בגלים רכים והיא בחרה באיפור טבעי עם גוון שפתון ורוד בהיר. לצידה, אורלנדו נראה בלוק מזדמן עם ז'קט שחור ולבן, ג'ינס ונעלי זמש.

קייטי התרגשה כשעלתה לבמה ביום ראשון לפרק האחרון שלה כשופטת ב"אמריקן איידול" בערוץ ABC.

סופרסטאר הפופ לבשה חלק סטרפלס עליון מתכתי ושרוולים עם שבע ורדים עבור שבע העונות שלה בתוכנית, יחד עם חצאית לבנה ארוכה, כשהיא אחזה בידיהם של השופטים לוק בריאן בן ה-47 וליונל ריצ'י בן ה-74, כשהוצגה על ידי המנחה ראיין סיקרסט בן ה-49. "את בוכה?", שאל ראיין אחרי שקייטי הרכינה את ראשה. "אנחנו נתגעגע אלייך", אמר המנחה כשחיבק את קייטי. "כבר מתרגשים הערב." "קייטי היא בלגן", אמר לוק.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

קייטי חשפה באופן מפתיע בפברואר במהלך הופעה ב"ג'ימי קימל לייב" שזו תהיה העונה האחרונה שלה כשופטת ב"אמריקן איידול". ג'ימי, בן 56, שאל את קייטי אם תהיה ב"אמריקן איידול" כל עוד זה ימשיך. "אתה יודע, למעשה בסתיו הזה בספטמבר אני הולכת לעשות פסטיבל מוזיקה ענק בברזיל בשם רוק אין ריו. זה ממש מרגש", קייטי התחילה את תשובתה.

"זה עניין גדול. זה עניין גדול לאנשים בכל רחבי העולם, במיוחד למעריצים שלי מברזיל. אני חושבת שזו כנראה תהיה ההופעה האחרונה שלי, העונה האחרונה שלי ב'אמריקן איידול'. אני מתכוונת, אני כל כך אוהבת את 'אמריקן איידול'", היא הוסיפה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎KATY PERRY‎‏ (@‏‎katyperry‎‏)‎‏

קייטי, ששמה האמיתי קת'רין הדסון, הצטרפה ל"אמריקן איידול" לרימייק שלו ב-2018 כאשר תחרות השירה עברה מהבית המקורי שלה ברשת פוקס ל-ABC. לקייטי יש בת בגיל 3, דייזי דאב, עם אורלנדו בלום. אורלנדו ודייזי היו בקהל בשבוע שעבר בלילה של דיסני שבו קייטי התלבשה כסינדרלה.