סאן מזרחי, דוגמנית העל הישראלית שיצא לנו לכתוב עליה לא מעט מאז שהתחילה המלחמה, ממשיכה לקטוף הישגים מרשימים בקריירה הבינלאומית שלה. לאחרונה, היא הופיעה על שני שערים של גיליון יוני 2023 של מגזין "ווג" יוון תחת הכותרת "פיתוי ים תיכוני". 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Greece‎‏ (@‏‎voguegreece‎‏)‎‏

עם זאת, הופעתה על שער המגזין עוררה תגובות שליליות מצד חלק מהגולשים, על רקע המצב המתוח במזרח התיכון. אחד מהם כתב בתגובה לפרסום בעמוד האינסטגרם של המגזין: "פרסום דוגמנית ישראלית על השער שלכם בעיצומם של אירועים עולמיים עכשווים היא החלטה חסרת רגישות. זה מעלה שאלות לגבי שיקול הדעת שלכם. גם כמגזין אופנה, אתם לא יכולים להתעלם מהמציאות הפוליטית. אנא, שקלו את בחירותיכם בקפידה יותר בעתיד". 

בשער הראשון, שצולם באור יום, סאן לובשת טופ-חזייה וחצאית מונוכרומטיים מאת המותג האיטלקי היוקרתי "לורו פיאנה". ובשער השני שצולם באווירת שקיעה קסומה, היא לובשת שמלה שחורה מרשימה עם הדפס פלמינגו צבעוני בגווני ורוד וירוק. השמלה שייכת לקולקציית טרום סתיו 2024 של בית האופנה הצרפתי בלמיין.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Greece‎‏ (@‏‎voguegreece‎‏)‎‏

מערכת המגזין מתארת את אזור הים התיכון כפסיפס ססגוני המשלב השפעות ממגוון תרבויות ומדינות, החל מיוון ואיטליה ועד ללבנון ומרוקו. לצד הנופים היפהפיים ואורח החיים השלו, האזור מהווה גם מוקד משיכה למעצבים ויוצרים מוכשרים מכל העולם.

ההערכה הרבה לה זוכה מזרחי בתעשיית האופנה הבינלאומית עומדת בניגוד מסוים לביקורת ולגילויי השנאה שחוותה ברשתות החברתיות רק לאחרונה, עקב מוצאה הישראלי, בעקבות קמפיין שצילמה עבור מותג האופנה זארה.

סאן מזרחי לובשת The Row - פקטורי 54 (צילום: סימון אלמלם)
סאן מזרחי לובשת The Row - פקטורי 54 (צילום: סימון אלמלם)

הופעתה של סאן על שני שערים שונים בגיליון אחד של מגזין יוקרתי כמו ווג יוון מעידה על מעמדה הבכיר בתעשיית האופנה הבינלאומית. היא מתבלטת בזכות הופעתה המרשימה, סטייל הלבוש הייחודי שלה, והיכולת שלה למשוך את תשומת לב הצופים.