הן השאירו את חותמן כדוגמניות-על מוכרות ברחבי העולם לאחר שחרטו קריירות שנמשכות במשך כמעט שלושה עשורים, והיידי קלום ואלסנדרה אמברוסיו עדיין היו מוקד תשומת הלב באירוע במהלך פסטיבל הסרטים בקאן כשהן בלטו עם הלוקים הכי זוהרים ביום שני האחרון.  

היידי (50!) שענדה את תלתליה הבלונדיניים ברפיון, נראתה מדהים בשמלת מיני מקטיפה אדומה עם מחשוף עמוק, שכללה חצאית מתרוממת עם פפיון סביב המותניים. היא הוסיפה עוד נגיעה של אדום למראה שלה עם זוג עקב סטילטו מסאטן ושפתון אדום דובדבן.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

היידי קלום שהגיעה לאירוע התומך בקרן הנשמה הברזילאית וקרן ברזיל במהלך פסטיבל הסרטים בקאן אתמול (ב׳) בלילה.

שמלת המיני המושלמת לקיץ

הפריט מקטיפה כלל קאט אאוט במותניים ופרט קורסאז' שכיסה את כל החצאית כדי לגרום להיידי להיראות כמו ורד אמיתי.

הכל בנעליים

שמלתה עם שרוולים ארוכים הוצמדה למרכיב לוהט נוסף - הזוג המדהים ביותר של נעלי אודם אדום. הנעליים שלה עשויות מעור פטנט אדום וכללו עקב סטילטו דק להפליא לאפקט מאריך רגליים.

שיער ואיפור

אהבנו איך האם לארבעה סיגננה את שיערה ואיפורה. היידי מרחה שפתון אדום עמוק עם גימור סאטן ובחרה במריחות של מסקרה ועור זוהר. תלתליה הבלונדיניים בסגנון חוף סוגננו בגלים מיובשים בחופשיות, ופוני הצד האייקוני שלה פוצל במרכז פניה ליצירת פוני וילונות ממסגרי פנים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

מצטלמת עם המארחות

היידי נראתה מצטלמת עם מארחות הערב - דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט הברזילאית אלסנדרה אמברוסיו, 43, והדוגמנית סינדי מלו. אלסנדרה הרשימה בשמלת מקסי קורסט עם פאנלים מתחרה שקופה מעל הגוף ולמטה חצאית. תלתליה השטניים סוגננו בגלים והיא התאפרה עם איילנר כנפיים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏

מטרה ראויה

האירוע תמך בקרן ברזיל, ארגון צדקה ש"מחבר מנהיגים וארגוני חברה אזרחית עם רשתות תמיכה גלובליות המקדמות שוויון, צדק סוציו-סביבתי והזדמנויות בברזיל."

השיק של היידי גם בשדה התעופה

הדוגמנית הגרמנייה הגיעה לצרפת מוקדם יותר באותו יום, צועדת דרך שדה התעופה בניס בסטייל. הכוכבת הרשימה בחצאית סאטן שחורה וגופייה תואמת מתחת למעיל עור מגניב להפליא ותכשיטי זהב הצהרתיים.

רגע אדום אחרון

היידי הפכה לאחרונה את לבישת האדום להרגל. מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר השתתפה בהקרנה ובשטיח האדום של "המערכה השנייה" בארמון הפסטיבלים במהלך פסטיבל הסרטים בקאן.

שמלתה הארוכה עם מחשוף צולל כללה קו מחשוף ללא כתפיות וחצאית מקומטת נפוחה שחשפה זוג עקבים מנצנצים מוזהבים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Heidi Klum‎‏ (@‏‎heidiklum‎‏)‎‏