״היא ידועה בהופעותיה הנועזות וגופה המדהים״ כך כתבו הבוקר בעיתון הבריטי ה׳דיילי מיל׳ על בר רפאלי. ״בר רפאלי מפגינה הופעה נועזת במיוחד בלבוש תחתון שחור תחרה כשהיא מציגה את שרירי הבטן המושלמים שלה״, כן כן בהחלט מושלמים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bar Refaeli‎‏ (@‏‎barrefaeli‎‏)‎‏

רפאלי הסעירה שוב את הרשת בפוסט נועז כשפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה והצליחה להפנט עוקבים ואף תקשורת מכל העולם. במגזין הדיילי מייל כתבו עליה ״דוגמנית-העל הישראלית בת ה-38 הציגה את שרירי הבטן המחוטבים שלה כשהשאירה מעט מקום לדמיון בסט הלבשה תחתונה שחור ותחרה״.

ללא איפור בתמונות, כי אנחנו כבר יודעים שהיא יפה גם בהכי הכי טבעי שלה, הכוכבת נראתה זוהרת לחלוטין כשצילמה את עצמה בסלפי מול המראה, כשיערה הבלונדיני נופל על כתפיה בגלים טבעיים.

הורסת. ורק נזכיר שהיא אמא ל-3 (צילום: אינסטגרם)
הורסת. ורק נזכיר שהיא אמא ל-3 (צילום: אינסטגרם)

עוד כתבו במגזין כי בר האשימה את בלה חדיד בהפצת פייק ניוז בפוסט שהראה ילדים פלסטינים. אלא שבלה הפעם ירתה לעצמה ברגל, בעודה מנסה להפיץ עוד שנאה נגד ישראל, אינסטגרם חשף מול כל 60 מיליון עוקביה כי מדובר בפייק ניוז. חדיד פרסמה תמונה של הילדים ל-60 מיליון העוקבים שלה יחד עם הכיתוב: "עזה בראש שלי", אלא שהקטע המקורי היה ממחנה הפליטים ירמוק בסוריה והגיע מסרט תיעודי משנת 2021 בבימויו של בשאר אל-אסד במהלך מלחמת האזרחים הסורית.

בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי נגד ג'יג'י חדיד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאחר שמשתמשי מדיה חברתית החלו להצביע על כך שהתמונה היא מסוריה, אינסטגרם הוסיף הערה שציינה שהפוסט חסר הקשר חשוב ועלול להטעות אנשים. ההערה קישרה לדף אינטרנט המסביר שהתמונות הן ממחנה פליטים בסוריה ומציגות את הקורבנות של משטר אסד, ולא של ישראל.

בר דאגה לקרוא לבלה כשפרסמה צילום מסך של הפוסט של חברתה הדוגמנית עם חותמת "פייק ניוז" אדומה מעליו. "לא למדת מהטעות של אחותך?" כתבה, בהתייחסות לפדיחה של אחותה הגדולה של בלה, ג'יג'י חדיד, שטענה שישראל היא "המדינה היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה". המשפחה הזאת חייבת להפסיק להפיץ שקרים ויותר להתעסק בלוקים הפחות מוצלחים שהן לובשות לאחרונה. לפחות בר שלנו היא אנחת רווחה ענקית.