התופעה הבאה אולי בגדר הייפ או טרנד חדש מה שכן, עשרות אלפי מעריצים חכמים מרימים גבה בתחושת אי שביעות רצון מהעובדה שלא אחת ולא שתיים מכוכבות הביצה בהוליווד – מכחישות את היותן מטופלות אסתטית או קשורות לאיזשהם הליכים קוסמטיים פולשניים כמו פיסול בהזרקות, מילוי ועיבוי ועד ניתוחי פנים ומתיחות.

אם עד לפני כמה שנים הייתה גאווה כללית שזוהתה עם כל צמרת הסלבס על כך שהן עוברות הליכים מהסוג הזה, ראיונות על מה ואיך, שלא לומר תיעוד בלייב של כל מיני הליכים מיוחדים ונדירים שזכו להייפ בעקבות אותו סלב- בתקופה הזו קורה בדיוק ההפך.  אך ישנן עיניים מקצועיות דיין שאי אפשר להתל בהן ואלו שייכות לרופאים מנוסים בתחום, כירורגים בעיקר שיודעים את האמת מאחורי הקלעים והפילטרים. 

בין המכחישות מהתקופה האחרונה בלטו קמרון דיאז, הלן האנט וניקול קידמן – ד"ר אברי רווה מומחה לכירורגיה פלסטית ניתח את התמונות שלהן ברשת ופסק - מי דוברת אמת ומי לא. אז האם מדובר בהליך כירורגי או זו סתם שמועה? הישארו איתנו.

קמרון דיאז (צילום: רויטרס)
קמרון דיאז (צילום: רויטרס)

קמרון דיאז, בת 51 ונראית נהדר לגילה. דיאז לא אחת התראיינה והכחישה את הקשר בינה לבין אסתטיקה. כל פעם שהיא נשאלת על ידי מראיין על בוטוקס ואורח חיים טוב, היא ממהרת לענות בגוף שלישי, שלא קושר אותה להליכים כאלה ואחרים. היא אוהבת לציין שהיא אינה שופטת אף אחד שבוחר להרגיש טוב באמצעות הזרקות, או כל הליך אסתטי כזה או אחר. 

"עוד בתחילת הקריירה שלה, הרשת מלאה בתמונות של קמרון בשנות העשרה שלה שם נראתה חיונית וצעירה, בעלת פנים עגלגלות ולחיים מלאות, כשרקמותיה מעל קו הלסת; לצד תמונות משנותיה היותר בשלות, בהן נראית קמרון כמי שעברה מתיחת פנים (לא פחות!), כיוון שניתן לשים לב שאותן רקמות עור בקו הלסת הורמו ועובדו על מנת להוות כקווי מתאר זהים לתקופת נערותה. בנוסף לזה, השליש העליון בפניה בהחלט מטופל בבוטוקס והשרירים שם רפויים מעט על מנת לטשטש את קמטי המבע. כך קרה עם חומצות היאלרוניות גם בשליש התחתון של הפנים – סביב השפתיים וקמטי הצחוק.
אז עברה או לא? התשובה - עברה.

ניקול קידמן (צילום: רויטרס)
ניקול קידמן (צילום: רויטרס)

ניקול קידמן, בת 56, עברה הליכים אסתטיים באופן מובהק, אך מעולם לא אישרה באופן רשמי שעברה ניתוח מתיחת פנים. אך כמו כל סאגה שכזאת, לא מעט ספקולציות נלוות אליה בנושא זה. למעשה קידמן עצמה הכחישה כבר מספר פעמים בתקשורת שעברה ניתוחים קוסמטיים, אך התמונות מדברות בעד עצמן. ומכיוון שישנה עבודת רפיון שרירים מובהקת לאורך השנים – הם אלו ששימרו את המראה הטוב של עור הפנים שלה, שכן קמטי הגיל לא חרצו בו והוא נשאר חלק ונטול (יחסית) חריצי קמטים עמוקים. לא מעט רופאים התראיינו לאורך השנים על מנת להסביר את התופעה בה קידמן משמרת מראה פנים צעיר וחיוני כשהיא אינה מאשרת את ההליכים המאוד ברורים שכנראה עברה.
שינויים במראה שלה לאורך השנים כמו, קו הלסת המוגדר שלה, היעדר כל קמט בפנים וגוון עור חלק ואחיד המקנה עור צעיר מאוד - מעיד חד משמעית על העובדה שפניה עברו הליך מתיחה ושימור בהזרקות בוטוקס וחומצה היאלרונית.
אז עברה או לא? התשובה - עברה.

הלן האנט (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)
הלן האנט (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)
  

הלן האנט, 61, ממש כמו האחרות מעולם לא הודתה בפרהסיה על העובדה שעברה טיפול פולשני בפנים. עם זאת אי אפשר להתעלם מהשינוי שעברה בשליש התחתון של הפנים. בזכות תיעודים רבים שלה במדיות השונות לאורך השנים, ניתן להבחין שעור הפנים שלה - שהחל בצניחה ההגיונית לגילה - עבר שינוי. גם אזור הדקולטה שלה (המחשוף והצוואר) מטופל ומהודק בפרט מרקם העור שעבר שם שינוי מהותי. אבל התמונות מהשנה האחרונה מוכיחות שהטיפולים שעברה הם הידוק ומיצוק ואולי מילוי נפחים באמצעות הזרקות – ואף מתיחת פנים נראה שגם הייתה שם. 
אז עברה או לא? התשובה - עברה.