כמתולתלת, כבר שנים שאני שומעת על מייבש השיער של Dyson, אך חושבת פעמיים אם כדאי להשקיע עליו בהתחשב בצרכים הייחודיים שלי. אני הרי לא מחליקה את השיער בתדירות כזאת גבוהה, והשימוש העיקרי שלי הוא ייבוש בדיפיוזר. אך מידי פעם שראיתי אותו אצל חברות או בפרסומות, הוא קרץ לי. 

לכן כשראיתי את הדגם ה-Supersonic, ידעתי שזה או עכשיו או לעולם לא, בעיקר כשהם מדברים על שימוש בטכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. ואכן בשנים האחרונות עולה המודעות לסכנות שבשימוש במייבשים. התמקדות בבריאות הקרקפת ובמניעת נזקים לטווח הקצר והארוך, הובילה לפיתוח חיישנים שמכוונים אוטומטית את טמפרטורת האוויר המתייבש. למעשה, המכשיר מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו.

מבחינתינו, כמשתמשים, המשמעות היא שכאשר אנו מזיזים את המייבש במהלך העיצוב, מרחיקים או מקרבים את היד לראש, החום עולה או מתקרר כדי להתאים. יש גם אפשרות לכבות את מצב הקרקפת אם אתה מעדיף להיות מסוגל להתאים את תפוקת החום בעצמך. בכל מקרה, למייבש שלוש דרגות מהירות מדויקות: מהיר – לייבוש ועיצוב מהיר, בינוני – לייבוש רגיל ואיטי – לפיזור. 

מייבש השיער מגיע עם אביזרי עיצוב, המתחברים בחיבור מגנטי לגוף מייבש השיער, כמו ה-Flyaway לנטרול חשמל סטטי, דיפיוזר המדמה ייבוש טבעי ומסייע בהפחתת חשמל סטטי, אביזר ייבוש המיועד לשיער עדין וקרקפת רגישה ומברשת לסירוק וייבוש תלתלים ייעודית לשיער מתולתל, המסייעת בעיצוב השיער תוך הוספת נפח ומראה מלא ומוארך.

dyson supersonic (צילום: יח''צ)
dyson supersonic (צילום: יח''צ)

אני לא יודעת אם אתם מבינים את המשמעות של הפחתת חשמל סטטי כשיש תלתלים. רק מי שסובלת משיער יבש ומרדן מבינה מה זה לצאת מהבית ואחרי חמש דקות להיראות כאילו היא אחרי מסע כומתה. ה-Flyaway הוא תוספת שלא ברורה איך לא הוצמאה קודם, אשר מצליחה להחזיר גם שיער מרדני למקומו הטבעי. 

לגבי הדיפיוזר של דייסון, גם כאן הרגשתי שינוי משמעותי בשימוש ובתוצאה. נתחיל בזה שלא חייבים להוריד את הראש במשך שעה כדי להגיע לתוצאה מושלמת. מספיק להצמיד אותו לשיער והוא מייבש אותו בעדינות תוך שמירה על הלחות בשיער. אם אתם לא קצרים בזמן, הכי מומלץ להשתמש בעוצמת ייבוש איטית או בינונית, כי לתלתלים קשה מאוד עם חום עצבני. 

עוד דבר ששווה להתעכב עליו, הוא המרשת לסירוק וייבוש תלתלים. מברשת נוחה לתפעול, שכמו שאר התוספים נצמדת באופן מגנטי למכשיר. היא נהדרת בעיני לפעמים שרוצים לפתוח מעט את התלתלים אך לא רוצים לשבור אותם. 

מחיר מומלץ לצרכן: 1,899 שקלים.