אושיית הרשת אדל בספלוב, שידועה כמי שאוהבת לעורר פרובוקציות ולא כל כך מתרגשת מתגובות הסביבה גרמה לסערה בסופ״ש האחרון כשהעלתה לוק שלבשה לאירוע חתונה של חברה קרובה שלה, שהשאיר מעט מאוד לדמיון. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא, כשגולשים רבים גינו את הבחירה הבוטה של בספלוב ללבוש בגד כל כך לא צנוע לחתונה.

בין תגובות הגולשים מצאנו תגובות כמו: ״שמלה ממש לא מכבדת. זה בגד ים״, ״שמלה ללילה עם בעלך״, ״צריך לדעת איפה עובר הגבול ופה הוא עובר״, ״את פצצה אבל השמלה מזעזעת באמת אנשים הולכים ככה לאירוע של מישהו?״, ״מחריד ומזעזע כמה האישה הזו אוהבת לעשות פרובוקציה״, ״פלסטר על פיטמה וקראו לזה שמלה אין איןןן״, ״אם מישהי היתה מגיעה לחתונה שלי ככה היתה מתבקשת לצאת״ והאמת שהפעם אי אפשר להאשים את הגולשים שכל כך התנגדו לפרובוקציה הנוכחית.

התגובות על הפוסט של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובות על הפוסט של אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

היו גם כאלו שאהבו ופרגנו, כמו הדוגמנית עדן פינס שהיא גם לגמרי אחת שיכולה ללבוש לוק חושפני שכזה, והגיבה לבספלוב ״אוחחח מאמי שכולם יתפוצצו״, או שחר חיון שהגיבה ״הכי שווה בעולם״ ונדיר אליהו שכתב ״פצצה״. גם הצחוקים ברשת לא איחרו לבוא, כשעמוד הפשוטע העלו את התמונה של בספלוב בצירוף התיאור ״אני רוצה לסמוך על אנשים כמו שאדל בספלוב סומכת על החוטים בשמלה הזו״, הצחיקו אותנו כמו תמיד.

שמלת הערב של אדל עוצבה ע״י מעצבת השמלות נוי אליהו והיא חושפת ללא ספק חלקים נרחבים מגופה. השמלה עשויה מבדים שחורים דקים המתפתלים ונקשרים סביב גופה בצורה מורכבת, חושפת את רוב חזית גופה ובטנה.

אדל בספלוב: לא מתרגשת מהתגובות ברשת וכל הכבוד לה (צילום: אינסטגרם)
אדל בספלוב: לא מתרגשת מהתגובות ברשת וכל הכבוד לה (צילום: אינסטגרם)

אנחנו חייבות להודות שעל אף שאדל נראתה מהממת, האיפור היה מושלם והשיער גם, אבל לשמלה לא הצלחנו להתחבר בכלל. ראינו הרבה לוקים מעוררים פרובוקציה בזמן האחרון, אבל זאת אחת הפרובוקציות שפחות אהבנו וקשה לנו לקרוא לבגד הזה שמלת ערב. בקיצור, לבחורה כמו אדל בספלוב יש המון דרכים למשוך תשומת לב, אבל את הדרך הספציפית הזאת פחות הערכנו הפעם.