הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (הידועה בכינויה אמרטה) חשפה את החזיה הקסומה שלה באלבום ארכיון בוער מגרנד פרי מונקו של פורמולה 1 השנה. הסופרמודל בת ה-32 הוכיחה שהיא יכולה לעצור את התנועה כשהגיעה לאירוע הרכב המפואר הגדוש בכוכבים בשבוע שעבר. כעת, כבר שבה לביתה באמריקה, אמילי כנראה הרגישה פרץ נוסטלגיה לשהות האירופאית האחרונה שלה - והפיצה את זיכרונותיה ליותר מ-29 מיליון העוקבים שלה באינסטוש.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Emily Ratajkowski‎‏ (@‏‎emrata‎‏)‎‏

היא פרסמה קרוסלת תמונות שהראו אותה חשופת חזה במקום חזייה מתחת לז'קט עור הפורמולה 1 שלה. מחצית גוף למעלה במקום לחבוש חזייה מתחת למעיל העור התואם של פורמולה 1. ההופעה שלה איפשרה לה לא רק להציג את החזה המרשים שלה, אלא גם להציג את מותניה הידועות והמשורטטות.

אמילי שילבה את המעיל עם מכנסיים תואמים במותן גבוה שהדגישו את רגליה הארוכות כשהיא עמדה מול המצלמות. שערה הארוך גלש על כתפיה והיא כיוונה לעבר המצלמה מבט מפתה.

אמילי רטאייקאוסקי (צילום: XAVIER DUVOT/Hans Lucas/AFP via Getty Images)
אמילי רטאייקאוסקי (צילום: XAVIER DUVOT/Hans Lucas/AFP via Getty Images)

בחודש שעבר, היא הופיעה במטראש בגאלה של המטרופוליטן, ללא חזייה מתחת לשמלת טול שקופה שגם סיפקה מראה נדיב על חלקה האחורי.
השמלה המרשימה שלה הייתה יצירת תחרה כסופה קלועה בגזרת שמלת וינטג' מקולקציית הקוטור של אטלייה ורסאצ'ה בסתיו 2001. ההחלטה של אמילי ללבוש פריט וינטג' התיישרה עם הנושא של גאלה המטרופוליטן, שהוכתב על ידי הסיפור הקצר "גן הזמן" של ג'.ג'. באלארד. בזמן שהיא הציגה בשטח האדום בשבוע שעבר, אמילי סובבה כדי לחשוף שהשמלה החושפנית הייתה גם חשופת גב.

אמילי רטאייקאוסקי (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)
אמילי רטאייקאוסקי (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

"אני די עירומה, אבל מה חדש?" היא בדחה בפני וואג, ותיארה את הלבוש שלה כ"הכל קשור לגב, שכמעט ואינו קיים". למרות שכבר הגיעה לתשע מסיבות גאלה של המטרופוליטן, היא הודתה שהיא עדיין חשה "לחץ" לפני ההגעה לאירוע היוקרתי. "לבשתי דברים שלא הרגשתי נוחה בהם, ואני חושבת שזה היה גלוי. אולי זה היה בדרך שבה בחרתי את השיער והאיפור שלי, או בדרך שבה עמדתי לפני המצלמות", היא שיתפה ב-ניו יורק טיימס.