אתמול (ראשון), נפתחו באופן רשמי דלתות הבית המפורסם במדינה- בית האח הגדול, כשלתוכו נכנסו מתמודדים אנונימיים שיהפכו בקרוב להיות פרצופים מוכרים בכל טלוויזיה בישראל. דיירת אחת, תפסה לנו את העין כשנכנסה בשמלה הכי יפה שאנחנו זוכרות בתולדות האח הגדול. אז מי זאת?

אנחנו כמובן מדברים על מי שהציגה את עצמה כמעין נסיכה בתעודת הזהות וללא ספק הגיעה בלבוש שהולם את הטייטל- הדר שירי
בת 24, רווקה מרמת אפעל, מנהלת חנות משקפיים. שירי בוגרת תואר ראשון לכלכלה ומנהל עסקים. במהלך התואר התקבלה גם ללימודים באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה והיום היא חולמת להתקבל ללימודי רפואה. בילדותה הייתה רקדנית מקצועית עד שנפצעה והיום היא בעיקר נהנית מהחיים הטובים. 

הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

הדר לבשה שמלת תחרה ויקטוריאנית בצבעי ניוד ולבן. בחליפת מחוך מפוסל, קשיח ועדין יחד ובו זמנית, וחצאית מקסי. על יצירת הפאר הזו אחראיות, המעצבות של בית האופנה מרגוט- שירן מרגוט ואלה קליסקי, שעיצבו לגדולות ביותר בתעשייה לוקים ובכל פעם מחדש מצליחות לרגש ולהפתיע אותנו בסגנון מיוחד ומרענן שאופייני להן. המעצבות הצליחו ליצור כאן לוק מדויק, אופנת , אייקוני, קלאסי ואוונגרדי במקביל, שכן כל מי שצפה בפרק הפתיחה אמש, יכול היה להבחין כי ללא ספק שירי היא הבחורה שנכנסה בלוק המרשים ביותר. 

הדר שירי (צילום: סטודיו מרגוט)
הדר שירי (צילום: סטודיו מרגוט)

פנינו לשירן ואלה ממרגוט והן סיפרו לנו שהדר הגיעה אליהן שבוע לפני אירוע הכניסה, ״בדיוק בשלב מתקדם של פיתוח גזרה לקולקציית הכלות החדשה שלנו, שאפשר לראות הצצה ממנה על הדר״ הן מספרות, ״החיבור איתה היה מידי ותוך כמה ימים כבר תפרנו לה מסקיצה למציאות שמלת מחוך מדויקת שהתאימה לה באופן מושלם״.

מתהליך המדידה: השמלה שלבשה הדר שירי דיירת האח הגדול (צילום: סטודיו מרגוט)
מתהליך המדידה: השמלה שלבשה הדר שירי דיירת האח הגדול (צילום: סטודיו מרגוט)

עוד הן משתפות אותנו: ״בחרנו להדגיש את קווי הגוף הנשיים שלה ולבנות את הלוק בעדינות, אלגנטיות וסקסיות. השובל הארוך עם סיומת התחרה נותן את השואו שצריך לכניסה אל הבית, יחד עם המחוך המיוחד שנותן לשמלה אמירה אופנתית ואחרת. היה חשוב לנו לשמור על השמלה נקייה עם דיטיילס קטנים שנותנים את כל הסטייל.״

דיוק בפרטים הקטנים: השמלה שלבשה הדר שירי דיירת האח הגדול (צילום: סטודיו מרגוט)
דיוק בפרטים הקטנים: השמלה שלבשה הדר שירי דיירת האח הגדול (צילום: סטודיו מרגוט)

הדר הצליחה להשאיר חותם בלתי נשכח בכניסתה המרשימה לבית האח הגדול אמש. השמלה עוצרת הנשימה שלבשה סידרה לה כרטיס כניסה ישיר לקדמת הבמה, וכמו שתפסה את תשומת הלב של הצופים בבית אין לנו ספק שתתפוס גם את של החברים בבית. אין ספק שההופעה הזוהרת הזו היא רק ציפור קטנה במראה שלה, וכולנו מצפים בקוצר רוח לפגוש את האישיות המלאה שמסתתרת מאחורי החיצוניות הלוהטת. הדר נראית כמועמדת מבטיחה להפוך לכוכבת הענקית של העונה, וללא ספק תמשיך לרתק אותנו בשבועות הקרובים.